کمپین جدید فارس من: “برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شرایط را مهیا کنید”

به گزارش جهان بانو، مخاطبان فارس من اقدام به برگزاری یک کمپین با موضوع “برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شرایط را مهیا کنید” کرده اند. در چند سال گذشته حضور زنان در ورزشگاه ها به خواسته بخشی از بانوان کشورمان تبدیل شده است، آنچنان که مخاطبان فارس من با به وجود آوردن کمپینی با نام […]

کمپین جدید فارس من:

به گزارش جهان بانو، مخاطبان فارس من اقدام به برگزاری یک کمپین با موضوع “برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شرایط را مهیا کنید” کرده اند.

در چند سال گذشته حضور زنان در ورزشگاه ها به خواسته بخشی از بانوان کشورمان تبدیل شده است، آنچنان که مخاطبان فارس من با به وجود آوردن کمپینی با نام “برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شرایط را مهیا کنید” از خبرگزاری فارس تقاضا داشته اند تا در صدد پیگیری این موضوع باشد.

اکنون این کمپین در حال جمع آوری امضا است. آن گونه که مسئولان ورزشی اطلاع داده اند، در حال فراهم کردن شرایط لازم برای حضور زنان در استادیوم های ورزشی هستند تا این قشر نیز بتوانند امکان حضور داشته باشند.

چنانچه شما نیز یکی از علاقه مندان حضور زنان در ورزشگاه ها هستید و باور دارید که لازم است تا زمینه های این حضور فراهم شود، می توانید برای امضای این کمپین به  اینجا مراجعه کنید.

منبع: فارس