کتاب حوض خون/روایتی از مقاومت زنان اندیمشک

به گزارش جهان بانو، کتاب «حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین فاطمه‌سادات میرعالی و به نویسندگی وی، اخیرا توسط انتشارات راه‌یار به چاپ دوم رسید. اواخر فروردین امسال، چاپ اول این ‌اثر به کتاب فروشی ها ارائه شد و حالا نسخه‌های چاپ دوم آن برای فروش آماده شده‌اند. این […]

کتاب حوض خون، روایتی از مقاومت زنان اندیمشک به چاپ رسید

به گزارش جهان بانو، کتاب «حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین فاطمه‌سادات میرعالی و به نویسندگی وی، اخیرا توسط انتشارات راه‌یار به چاپ دوم رسید.

اواخر فروردین امسال، چاپ اول این ‌اثر به کتاب فروشی ها ارائه شد و حالا نسخه‌های چاپ دوم آن برای فروش آماده شده‌اند.

این ‌کتاب حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است. محتوای این اثر خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی است که در ارتباط با فعالیت‌ آن ها در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس به رشته تحریر در آمده است. فاطمه‌سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی به پژوهش و گردآوری این خاطرات پرداخته‌اند.

این‌کتاب سومین‌ اثر مجموعه‌ «پشیبانی جنگ» و چهارمین‌عنوان از سری کتاب های «زنان انقلاب» است و انتشارات راه‌یار چاپ و عرضه آن را انجام داده است.

در بخش ضمیمه کتاب، تصویر راویان به همراه تصاویری از فعالیت‌های این بانوان اندیمشکی در دفاع مقدس، شهدای وابسته به آنها و همچنین بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک به عنوان محل رخت‌شویی البسه رزمندگان آمده است.

همچنین این‌کتاب با ۵۰۴ صفحه، با هزار نسخه شمارگان و قیمت ۸۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر