«چادری که جا نماند»؛ خاطراتی از مقاومت بانوان ایرانی در دوران کشف حجاب

به گزارش جهان بانو، فرهنگسرای سرو که متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، با تولید محصولات مختلف در حوزه عفاف و حجاب فرهنگ حجاب را در میان عموم مردم ترویج و توسعه می‌دهد. این مجموعه فرهنگی به تازگی اقدام به تولید مجموعه ای از پادکست‌ها با محوریت […]

پادکست «چادری که جا نماند»؛ خاطراتی از مقاومت بانوان ایرانی در دوران کشف حجاب

به گزارش جهان بانو، فرهنگسرای سرو که متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، با تولید محصولات مختلف در حوزه عفاف و حجاب فرهنگ حجاب را در میان عموم مردم ترویج و توسعه می‌دهد.

این مجموعه فرهنگی به تازگی اقدام به تولید مجموعه ای از پادکست‌ها با محوریت کتاب «چادری که جا نماند» کرده است. کتاب «چادری که جا نماند» خاطرات مقاومت بانوان و مردان ایرانی در دوران کشف حجاب رضاخانی است و توسط ایوب خرسندی و الهام یوسفی تدوین شده است. همچنین، مصطفی فاروئی‌فیروزی گردآوری این خاطرات را بر عهده داشته و انتشارات بوی شهر بهشت نیز این کتاب را روانه بازار محصولات فرهنگی کرده است.

در این مجموعه، ۱۸ پادکست که شامل بخش‌هایی مهم از کتاب و بیانگر مقاومت بانوان و مردان ایرانی در برابر بی‌حجابی است، در قالبی هنرمندانه منتشر شده است. در هر پادکست اتفاقات و ماجراهایی که برای یکی از شخصیت‌های اصلی این داستان به وقوع پیوسته انتخاب گردیده و راویان متعددی در قالب صوتی به روایت این حوادث و رخدادها پرداخته اند.

لازم به ذکر است که مجموعه پادکست‌های عفاف و حجاب به همت فرهنگسرای سرو تولید شده و در سایت آپارات فرهنگسرای سرو و اینستاگرام این فرهنگسرا برای مخاطبین عرضه می‌شود. علاقه‌مندان برای شنیدن این مجموعه می‌توانند به آپارات فرهنگسرای سرو مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی و هنری این مرکز با شماره ۸۸۸۸۱۷۸۹ تماس بگیرند.

منبع: ایکنا