هیئت عامل ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان مازندران زن هستند

به گزارش جهان بانو، رقیه صالحی، مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران  پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در جمع زنان شاغل کمیته امداد با اشاره به اینکه ۴۸هزار و ۶۳۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در مازندران، زنان سرپرست خانوار هستند، خاطر نشان کرد: از عواملی که باعث می شود بانوان تحت حمایت کمیته امداد […]

به گزارش جهان بانو، رقیه صالحی، مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران  پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در جمع زنان شاغل کمیته امداد با اشاره به اینکه ۴۸هزار و ۶۳۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در مازندران، زنان سرپرست خانوار هستند، خاطر نشان کرد: از عواملی که باعث می شود بانوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار بگیرند می توان به بدسرپرستی، سرباز بودن سرپرست خانوار، زندانی بودن سرپرست خانوار، فوت سرپرست و طلاق و متارکه اشاره کرد.

وی افزود: همچنین از جمله تسهیلات و امکاناتی که به این بانوان ارائه می شود جلسات مشاوره و فرهنگی، بیمه درمانی و مکمل، مسکن وخدمات فرهنگی مانند اردو، ازدواج و صندوق امداد ولایت است.

صالحی تصریح کرد: کمک موردی، خدمات حقوقی، تسهیلات اشتغال و کاریابی و بسته های حمایتی از دیگر خدماتی است که به بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد در استان ما ارائه می شود.

مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران در ادامه گفت: تعدادی از مراکز نیکوکاری در استان مازندران به منظور بر طرف کردن مشکلات بانوان سرپرست خانوار فعالیت می کنند. لازم به ذکر است که هیئت عامل ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان ما زنان هستند. این مراکز در بخش های گوناگون به بانوان سرپرست خانوار خدماتی را ارائه می دهند.

 منبع: شبستان