همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری در برج میلاد

دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری با تجلیل از ۲۰ تن از بانوان کارآفرین در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. به گزارش جهان بانو، دنیا اخگری (دبیر دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری) گفت: در این همایش که با حضور اساتید مطرح حوزه غذا، گردشگری برگزار شد، کسب و کارهای […]

دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری با تجلیل از ۲۰ تن از بانوان کارآفرین در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش جهان بانو، دنیا اخگری (دبیر دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری) گفت: در این همایش که با حضور اساتید مطرح حوزه غذا، گردشگری برگزار شد، کسب و کارهای موفق در حوزه ملی و جهانی معرفی شدند.

اخگری افزود: یکی از اهداف این همایش معرفی ظرفیت و توان بانوان کارآفرین در صنعت غذا و گردشگری و انتقال تجربیات به دیگر بانوان برای موفقیت است.

او افزود: بخشی از وظیفه دبیرخانه دائمی بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری رصد و شناسایی بانوان دارای استعداد و کمک به رشد و توسعه کسب کار آن‌ها در صنعت غذا و گردشگری است.

همایش بانوان کارآفرین غذا و گردشگری به صورت سالانه با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان تهران، باشگاه غذا و خوراک‌شناسی کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌شود.