نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: با هدف ارتقاء توانمندی ها کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و حمایت از دستاوردهای بانوان استان، اولین نمایشگاه توانمندی ها، دست آفریده ها و دستاوردهای زنان استان برپا شد. نوشین حسابی مقدم گفت: این نمایشگاه از ۳۱ خرداد تا ۴ تیر ماه در محل ورزشگاه ۲۲ بهمن […]

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: با هدف ارتقاء توانمندی ها کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و حمایت از دستاوردهای بانوان استان، اولین نمایشگاه توانمندی ها، دست آفریده ها و دستاوردهای زنان استان برپا شد.

نوشین حسابی مقدم گفت: این نمایشگاه از ۳۱ خرداد تا ۴ تیر ماه در محل ورزشگاه ۲۲ بهمن دانشگاه سیستان و بلوچستان روبروی دانشگاه ۳۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ برپاست .

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان توانمند سیستانی و بلوچستانی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات و دست آفریده های خود را به نمایش گذاشتند.وی بیان کرد: این اولین باریست که مدیریت شهری با نگاه علمیِ دانشگاه نسبت به برپایی نمایشگاه استانی ویژه بانوان اقدام می‌کند.

مدیر اجرایی برپایی نمایشگاه، همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان ،فرماندهی سپاه،جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام( ره) را در برپایی این همایش مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد : تاکنون نمایشگاه ها صرفاً تخصصی برگزار می شده و این اولین باریست که در سطح استانی با هدف ارتقاء توانمندی ها و کسب و کارهای خود و حتی مشاغل خانگی و نیز دستاوردهای زنان استان بخصوص در حوزه پژوهشی چنین نمایشگاهی برگزار می شود