نقره آسیا بر گردن دختر دونده ایران

مریم احمدی، دونده ایران در ماده ۱۵۰۰ متر با رقبا به میدان رفت و در پایان مدال نقره را کسب کرد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از امروز (پنجشنبه، ۷ خرداد) آغاز شد و مریم احمدی، دونده ایران در ماده ۱۵۰۰ متر با رقبا به میدان رفت و در پایان مدال نقره را کسب کرد.