نخستین بانوی فرماندار در دولت سیزدهم منصوب شد

به گزارش جهان بانو، گلنسا مبارکی بخشدار سابق لاشار که با ارتقای این بخش به شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری لاشار منصوب شده بود، اکنون در حکم صادره از سوی وزیر کشور به سمت فرماندار این شهرستان منصوب شده است. گلنسا مبارکی، نخستین بانویی است که به عنوان فرماندار در دولت سیزدهم و در استان […]

انتصاب نخستین بانوی فرماندار در دولت سیزدهم

به گزارش جهان بانو، گلنسا مبارکی بخشدار سابق لاشار که با ارتقای این بخش به شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری لاشار منصوب شده بود، اکنون در حکم صادره از سوی وزیر کشور به سمت فرماندار این شهرستان منصوب شده است.

گلنسا مبارکی، نخستین بانویی است که به عنوان فرماندار در دولت سیزدهم و در استان سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت خواهد شد.

زهرا ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در ارتباط با این موضوع بیان کرد: اعتماد استاندار به زنان توانمند سیستان و بلوچستان، موجب امیدواری در ابعاد اجتماعی و توسعه متوازن این استان به خصوص در حوزه اجتماعی و سیاسی خواهد شد.

لازم به ذکر است که شهرستان لاشار یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان به شمار می رود و مرکز آن شهر اسپکه است که از شمال با شهرستان بمپور، از شرق و جنوب با شهرستان نیک‌شهر و از غرب با شهرستان فنوج در ارتباط است.

منبع: همشهری