ملی‌پوشان زن می توانند سوژه جدید تولیدات سینمایی باشند

فاطمه علیپور گفت: ساخت تولیدات سینمایی با محوریت بانوان ملی‌پوش اتفاقی دور از انتظار نخواهد بود.

ملی‌پوشان زن

به گزارش جهان بانو، سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در ارتباط با بانوان ملی پوش فیلم و سریال تولید شود، گفت: در صورت وجود اراده لازم به طور حتم چنین آثاری قابلیت تولید دارد. امیدواریم سینما ترغیب شود تا برای بانوان موفق ما در عرصه ورزش، تولیداتی رقم بزند.

وی افزود: زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی بانوان ایران یکی از افرادی است که زندگی سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و برای موقعیت کنونی خود بسیار تلاش کرده و زحمت کشیده است.

علیپور تصریح کرد: افراد بسیاری همچون زهره کودایی در میان ملی پوشان زن ما وجود دارند. با نگاه به زندگی این بانوان و سختی ها و چالش هایی که برای رسیدن به این جایگاه پشت سر گذاشته اند، می توان آثار سینمایی بسیار جذابی تولید کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: با توجه به موفقیت‌های اخیر، توجه و نگاه خاص مردم به تیم ملی زنان را مشاهده می کنیم و این نگاه می‌تواند به سینما نیز وارد شود و توجه بینندگان را به خود جلب کند.

علیپور در ارتباط با وضعیت تیم ملی اظهار کرد: با توجه به وضعیت مطلوب ما در جام ملت‌ها، انگیزه مضاعفی برای ادامه کار وجود دارد و به همین منظور برنامه ریزی مدونی برای مسابقات آینده در دست داریم.

وی در پایان گفت: تلاش داریم تا در این زمینه تاثیرگذار باشیم و جایگاه خود را در رتبه بندی جهانی ارتقا دهیم. همه این موارد مراحلی است که برای کسب موفقیت در چهارسال آینده پشت سر خواهیم گذاشت و در تلاش هستیم تا در میادین بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.