ملکه بریتانیا عروسک شد 

عروسک باربی ملكه انگلیس رونمایی شد. ملکه الیزابت دوم که قرار است جشن پلاتینیوم تاریخی خود را در ماه ژوئن جشن بگیرد، با یک عروسک افتخاری جاودانه شد. باربی ملکه الیزابت دوم که ۱۰ روز پیش از آن رونمایی شد، با یک لباس زیبا و روبان آبی تزئین شده ی سفارشی،طراحي شده است. این مجسمه […]

عروسک باربی ملكه انگلیس رونمایی شد.

ملکه الیزابت دوم که قرار است جشن پلاتینیوم تاریخی خود را در ماه ژوئن جشن بگیرد، با یک عروسک افتخاری جاودانه شد. باربی ملکه الیزابت دوم که ۱۰ روز پیش از آن رونمایی شد، با یک لباس زیبا و روبان آبی تزئین شده ی سفارشی،طراحي شده است.

این مجسمه دارای یک تاج با الگو گیری از تاج حاشیه دار ملکه ماری است که آن را در روز عروسی خود سر کرده بود. روبان صورتی روی عروسک شبیه همان روبانی است که پدر ملکه الیزابت، جرج ششم به او داده است .

باربي ملکه الیزابت دوم به مجموعه عروسک هایی که سال گذشته برای تجلیل از «افراد برجسته ی موثر در جامعه» راه اندازی شد، می پیوندند.

این عروسک در جعبه‌ای با الهام از معماری کاخ باکینگهام، که از حاشیه‌های سه‌بعدی پرآذینی ساخته شده و با قالب‌بندی شکل خاصی گرفته است و با یک پانل داخلی که تاج و تخت و فرش قرمز اتاق مخصوص مقام سلطنتی را نشان می‌دهد، ارائه شده است.

ماتل، شرکت اسباب‌بازی آمریکایی که عروسک‌های باربی تولید می‌کند، در وب‌سایت خود گفت: « کارخانه ی باربی بلندمدت ترین پادشاهی تاریخ بریتانیا، سلطنت ملکه الیزابت دوم را جشن می‌گیرد، که حکومت خارق‌العاده‌اش با تمرکز و اهتمام بی‌اندازه به وظیفه و عمر خدمت اش همراه بوده است. ملکه الیزابت دوم با رسیدن به ۷۰ سال خدمت، اولین پادشاه بریتانیایی می شود که جشن پلاتینیوم را جشن می گیرد.»

این عروسک با قیمت ۷۵ دلار در وب سایت شرکت ماتل درج شده است. در بریتانیا، باربی ملکه الیزابت دوم در مراکز هارودز، هملی، سلفریج، جان لوئیس و آمازون به فروش می رسد.