«معجزه بن سای»؛ روایت جدیدی از شغل خانه داری

به گزارش جهان بانو، تازه‌ترین اثر مجموعه روایتخانه با همکاری انتشارات حدیث راه عشق و به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع)، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد. این اثر که در شهر اصفهان رونمایی شده است «معجزه بن سای» نام دارد. این کتاب توسط جمعی از بانوان نویسنده به رشته […]

«معجزه بن سای»؛ روایت جدیدی از شغل خانه داری

به گزارش جهان بانو، تازه‌ترین اثر مجموعه روایتخانه با همکاری انتشارات حدیث راه عشق و به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع)، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد. این اثر که در شهر اصفهان رونمایی شده است «معجزه بن سای» نام دارد.

این کتاب توسط جمعی از بانوان نویسنده به رشته تحریر درآمده است و فاطمه طالبی و بهزاد دانشگر نیز در نگارش این کتاب همکاری داشته اند.

در این اثر ۲۳ بانوی نویسنده به روایت‌ ماجراهایی از شغل خانه داری پرداخته اند و خوانندگان با مطالعه این کتاب با نگاه جدیدتری به شغل خانه داری آشنا خواهند شد.

در عصر ما به مقوله خانه داری و مقام زن به طور سطحی نگاه می شود و حتی در مواردی این نگاه ها رنگ و بوی جنسیتی پیدا کرده است. سعی این کتاب بر این بوده است که به مقابله با این نگاه بپردازد و باید گفت که این اثر از زاویه دید کم نظیری در بین کتابهای منتشر شده در این موضوع برخوردار است.

نویسندگان این کتاب ماجده محمدی، زهرا بیگدلی، مطهره شیرانی، عاطفه حیدری، رویا باقری، زینب جلوانی، فاطمه جناب اصفهانی، سمیرا مختاری، زینب سنجارون، لیلا نیکخواه، فاطمه سادات حسینی، فاطمه رجب‌نیا، گلزار اسدی، فائضه غفار حدادی، زهرا امینی، مرضیه منیری، مرضیه اعتمادی، مریم زمانی، سمانه زاهدی، فرزانه طاووسی، طاهره مشایخ، سمیه سادات حسینی و آیدین خضرایی تهرانپاک هستند.

منبع: فارس