مریم کاظمی پور گزینه احتمالی معاونت زنان وزارت ورزش

به گزارش جهان بانو، از دو سال پیش و پس از بازنشستگی فریبا محمدیان، مسئولیت معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان برعهده مهین فرهادی‌زاد گذاشته شد، اما عملکرد او چندان مورد رضایت ورزشکاران نبود و اهالی ورزش و رسانه‌ها بارها از عملکرد وی انتقاد کرده بودند. با این وجود سرانجام وی پس از […]

مریم کاظمی پور گزینه احتمالی معاونت توسعه ورزش زنان

به گزارش جهان بانو، از دو سال پیش و پس از بازنشستگی فریبا محمدیان، مسئولیت معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان برعهده مهین فرهادی‌زاد گذاشته شد، اما عملکرد او چندان مورد رضایت ورزشکاران نبود و اهالی ورزش و رسانه‌ها بارها از عملکرد وی انتقاد کرده بودند. با این وجود سرانجام وی پس از قریب به دو سال فعالیت در این عرصه، از سمت خود به دلیل بازنشستگی اعلام کناره‌گیری کرد تا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، به دنبال جایگزینی برای وی باشد.

معاون سابق توسعه ورزش زنان در مورد استعفای خود این‌چنین توضیح داده است که نزدیک به ۲ ماه از بازنشستگی وی می گذرد، اما با توجه به سیر تغییر و تحولات دولت و وزارت‌خانه با مخالفت مسعود سلطانی‌فر، وزیر وقت ورزش و جوانان، دیرتر از موعد مقرر از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

همچنین، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در روزهای گذشته تغییراتی در ساختار وزارتخانه ایجاد کرده و چندی پیش نیز در رأس معاونت جوانان و فرهنگی، افراد تازه‌نفسی را منصوب کرده است تا ساختار مدیریتی مد نظر خود را چینش و ساماندهی کند. طبیعتا وی در حوزه معاونت توسعه ورزش زنان هم تغییری به وجود خواهد آورد و به نظر می‌رسد گزینه نهایی سجادی برای پذیرش این سمت مشخص شده است و تا ساعاتی بعد و یا در روزهای آینده حکم وی ابلاغ خواهد شد.

سجادی برای سمت معاونت توسعه ورزش زنان این وزارتخانه، مریم کاظمی‌پور که نایب‌رئیسی فدراسیون تیروکمان را در سوابق خود دارد، در نظر داشته و در این زمینه گفتگوهایی نیز با کاظمی‌پور انجام شده است. گمان می رود که مشکل خاصی در زمینه عهده دار شدن این سمت توسط کاظمی‌پور وجود نداشته باشد و احتمالا وی با حکم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، به عنوان معاون توسعه ورزش زنان این فدراسیون منصوب خواهد شد.

منبع: ورزش سه