متجاوزان جنسی در پناهگاه‌های اسرائیل هم دست از آزار زنان برنمی‌دارند!

روزنامه «هاآرتص» فاش کرد آمار تجاوز جنسی به زنان و کودکان مهاجر صهیونیست که پس از عملیات طوفان الاقصی در هتل‌‌هایی داخل اسرائیل اسکان داده شده‌ بودند، افزایش یافته است.

براساس گزارش این روزنامه اسرائیلی، کنست در جلسه روز سه شنبه خود تجاوز جنسی به زنان و کودکان در هتل‌های محل اسکان مهاجران اسرائیلی منتقل شده از شهرک‌های صهیونیست نشین که پس از ۷ اکتبر انجام شد را مورد بررسی قرار داده است. پلیس اعلام کرده که تاکنون ۱۱۶ پرونده در مورد جرایم جنسی مختلف در محل‌های اسکان شهرک نشینان تشکیل شده است.

همچنین یکی از اعضای سازمان مراکز بحران‌های تجاوز در اسرائیل در نشست کنست که در کمیته زنان و برابری جنسیتی برگزار شد، در این باره گفت: گزارش‌های متعددی از رفتارهای غیراخلاقی شهرک نشینان مرد در برابر زنان و کودکان ثبت شده است.

یکی از زنان اسکان داده شده در این هتل‌ها در گزارش به پلیس گفت که توسط یک شهرک نشین که او نیز در هتل اسکان داده شده بود، مورد تجاوز قرار گرفته است.

موارد آزار جنسی در حالی در اسرائیل افزایش یافته است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پس از شروع عملیات طوفان الاقصی بارها حماس را به آزار جنسی اسرای زن محکوم کرده است و هر بار پس از تبادل اسرا، مصاحبه‌های اسیران زن این دروغ‌ها را برملا کرده است.

تسنیم