مادر می آید/ آزادی مادران در بند

عفت دیابی از راه اندازی پویش “مادر می آید” خبرداد و گفت: هدف از این پویش آزادسازی مادران آبرومند زندانی جرایم غیر عمد با اتکا به سرمایه غنی خیرین و عموم مردم است. به گزارش جهان بانو، عفت دیابی مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به راه اندازی پویش “مادر می آید” گفت: هدف […]

عفت دیابی از راه اندازی پویش “مادر می آید” خبرداد و گفت: هدف از این پویش آزادسازی مادران آبرومند زندانی جرایم غیر عمد با اتکا به سرمایه غنی خیرین و عموم مردم است.

به گزارش جهان بانو، عفت دیابی مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به راه اندازی پویش “مادر می آید” گفت: هدف از این پویش آزادسازی مادران آبرومند زندانی جرایم غیر عمد با اتکا به سرمایه غنی خیرین و عموم مردم است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان در ادامه افزود: این پویش همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و تاپایان آن ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این پویش با همکاری بسیج حقوقدانان انجام پذیرفته است، خاطر نشان کرد: هدف از این پوش آزاد سازی زندانیان نسوانی است که مبلغ بدهی آنها زیر ۵۰ میلیون تومان است تا از طریق  کمک خیرین به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

دیابی همچنین از عموم شهروندان دعوت کرد با مشارکت های کوچک و بزرگ خود از طریق  شماره حساب ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵  و ویا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵  نزد بانک ملی  واریز و مادران زندانی را در این ماه پرخیر و برکت به آغوش فرزندانشان بازگردانند.

لازم بذکر است این پویش در سنوات و مناسبت های گذشته نیز انجام گرفته و به همت خیرین و شهروندان نیکوکار زمینه آزاد سازی زندانیان نسوان مهیا شده است.