ماجرای تیراندازی به بانوان در اصفهان به کجا رسید؟

به گزارش جهان بانو، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، اعلام کرد: پیگیری این حادثه انجام شده، مجرم شناسایی شده و دادگستری و دادستانی نیز با قاطعیت این مساله را پیگیری می کنند. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیاضافه کرد: اما در ارتباط با […]

ماجرای تیراندازی به زنان در اصفهان به کجا رسید؟

به گزارش جهان بانو، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، اعلام کرد: پیگیری این حادثه انجام شده، مجرم شناسایی شده و دادگستری و دادستانی نیز با قاطعیت این مساله را پیگیری می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیاضافه کرد: اما در ارتباط با سلامت روحی و روانی فرد ضارب و انگیزه وی، باید بگوییم که این موارد در حال بررسی است. باید این مسئله را هم در نظر گرفت که مسلما فردی که دارای سلامت روحی و روانی باشد، از چنین اعمالی پرهیز می کند.

طغیانی در ارتباط با این نکته که این اتفاق باعث شد حادثه اسیدپاشی به زنان در شهر اصفهان که در سال های گذشته رخ داده بود، در اذهان عمومی یادآوری شود، تصریح کرد: اینکه این سلسله اتفاقات سازمان‌یافته باشد و هدفی در پشت آن نهفته باشد، درست نیست و اصلا چنین مسئله ای وجود ندارد. فردی که اقدام به تیراندازی کرده، شناسایی و دستگیر شده است، ولی تعیین تکلیف نشده است؛ با این وجود ما در حال پیگیری این حادثه هستیم وتا وصول به نتیجه آن را دنبال می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری رویداد ایران