«لب کوک» منتشر شد/مجموعه شعری در ارتباط با مسائل زنان

به گزارش جهان بانو، اعظم قاسمی چالشتری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که اولین مجموعه شعر آرزو سبزوار قهفرخی که «لب کوک» نام دارد، معرفی و رونمایی شده است. وی افزود: آیین رونمایی و معرفی این مجموعه با همکاری واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و کافه گل سرخی انجام شد. […]

لب کوک که مجموعه شعری در ارتباط با مسائل بانوان است برای نخستین بار به چاپ رسید

به گزارش جهان بانو، اعظم قاسمی چالشتری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که اولین مجموعه شعر آرزو سبزوار قهفرخی که «لب کوک» نام دارد، معرفی و رونمایی شده است.

وی افزود: آیین رونمایی و معرفی این مجموعه با همکاری واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و کافه گل سرخی انجام شد. همچنین در این مراسم هنرمندان و پیشکسوتان عرصه شعر در شهرکرد حضور داشتند.

قاسمی چالشتری خاطر نشان کرد: «لب‌کوک» عنوان نخستین اثر این شاعر جوان در عرصه شعر است. این اثر هنری امسال موفق شد تا سومین جایزه کتاب جوان سال قیصر امین پور را از آن خود کند. قالب غزل به عنوان قالب اصلی اشعار برای این مجموعه انتخاب شده است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری این استان در ارتباط با محتوای اشعار این کتاب تشریح کرد: در این اثر هنری موضوع بسیاری از غزل‌ها به زنان ارتباط دارد و سعی شاعر بر این است که روایتگر بانوانی باشد که اکثرا دور از زندگی شهری روزگار سپری می کنند و همچنان از سنت‌های سخت و کهن، رنج بسیار می‌برند.

منبع: مهر