عاشقانه به سبک مترو/تئاتری از زبان دستفروش

شهرام گیل‌آبادی نمایش «عاشقانه‌ها» را که در خلاصه داستان آن چنین آمده است؛ روایتی خاص از عشق، زندگی پیچیده و دشوار زنان دستفروش مترو، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد. «عاشقانه‌ها» نمایشی اجتماعی و تعاملی است که با زمینه‌های تحقیقی و مستند به نویسندگی محمد چرمشیر و بهمن عباسپور توسط گروه تئاتر «ب» در […]

شهرام گیل‌آبادی نمایش «عاشقانه‌ها» را که در خلاصه داستان آن چنین آمده است؛ روایتی خاص از عشق، زندگی پیچیده و دشوار زنان دستفروش مترو، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

«عاشقانه‌ها» نمایشی اجتماعی و تعاملی است که با زمینه‌های تحقیقی و مستند به نویسندگی محمد چرمشیر و بهمن عباسپور توسط گروه تئاتر «ب» در سالن شماره یک پردیس شهرزاد روی صحنه می‌رود.

«عاشقانه‌ها» روایتی خاص از عشق، زندگی پیچیده و دشوار زنان دستفروش مترو است. گیل‌آبادی پیش از این نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را که اثری درباره بحرانِ زنان کارتن‌خواب در ایران است در پردیس تاتر شهرزاد روی صحنه برده بود.

گیل‌آبادی این نمایش را در سال ۱۳۹۸ با نام «عاشقانه‌های خیابان» و با بازی رضا ‌یزدانی، سیما ‌تیرانداز، الهام ‌پاوه‌نژاد و ژاله ‌صامتی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود. عکسِ خبر از اجرای پیشین این نمایش است.