شهرداری تهران در اقدامی تحسین برانگیز از بانوی فوتبالیست ایرانی دفاع کرد

به گزارش جهان بانو، شهرداری تهران اخیرا اقدامات قابل تقدیری انجام داده است و تبلیغات و اکران تصاویری از نویسند‌ه‌های مطرح کشور و آثار تألیف‌شده آنها در سازه‌های شهری یکی از این اقدامات است. شهرداری پایتخت در این اقدام قابل توجه فرهنگی تصویر ۱۰۰ نویسنده و ۵۰۰ کتاب را بر روی ۷۰۰ سازه تبلیغاتی مهم […]

شهرداری تهران در اقدامی تحسین برانگیز از بانوی فوتبالیست ایرانی دفاع کرد

به گزارش جهان بانو، شهرداری تهران اخیرا اقدامات قابل تقدیری انجام داده است و تبلیغات و اکران تصاویری از نویسند‌ه‌های مطرح کشور و آثار تألیف‌شده آنها در سازه‌های شهری یکی از این اقدامات است. شهرداری پایتخت در این اقدام قابل توجه فرهنگی تصویر ۱۰۰ نویسنده و ۵۰۰ کتاب را بر روی ۷۰۰ سازه تبلیغاتی مهم شهر مانند بیلبوردها، عرشه‌پل ها و استرابوردها نصب کرده است.

شهرداری تهران در کنار این اقدامات مفید و سودمند فرهنگی تصویر دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان را نیز بر سطح شهر نصب کرده است و از وی با عنوان «دختر قهرمان» یاد کرده و او را مورد تمجید و ستایش قرار داده است.

تعدادی از اصحاب رسانه و خبرگزاری ها از این اقدام خردمندانه شهرداری تهران تقدیر و تشکر کردند و به دفاع و حمایت از زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان کشورمان پرداختند.

سایت عصر ایران که یکی از این خبرگزاری هاست، در ارتباط با این اقدام ستودنی شهرداری تهران نوشته است: «تردید ندارم دربارۀ حرکت دوم کاملا هم داستان‌اید و آن هم بنرهای ستایش «زهره کودایی» دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران است که پس از توییت رییس فدراسیون فوتبال اردن و تشکیک دربارۀ جنسیت او و شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا روزهای سختی بر او گذشت تا رأی به سود ما صادر شد و حالا شهرداری تهران از او به عنوان «دختر قهرمان» یاد می‌کند.

بله، دختر قهرمان. بین خودمان باشد این یکی دیگر جای هیچ اما و‌اگری ندارد و اگر از تبعیض بر سر انتخاب اثر و چهرۀ نویسندگان عده ای برنجند از این هیچ کس نمی‌رنجد مگر رییس فدراسیون فوتبال اردن که درخشش شیر‌زن فوتبال ایران را نتوانست درک کند و ظن باطل برد و البته طعنه زنندگان در فضای مجازی را هم دچار شرم خواهد کرد».

منبع: جهان نیوز