سد لتیان پای فراکسیون زنان مجلس را به ماجرا باز کرد

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به موضوع برخورد نامناسب پلیس با زنی در سد لتیان ورود پیدا می کند. به گزارش جهان بانو، سارا فلاحی در خصوص انتشار یک ویدیو در فضای مجازی که نشان دهنده برخورد نامناسب پلیس با زنی در سد لتیان بود، اعلام کرد که این موضوع […]

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به موضوع برخورد نامناسب پلیس با زنی در سد لتیان ورود پیدا می کند.

به گزارش جهان بانو، سارا فلاحی در خصوص انتشار یک ویدیو در فضای مجازی که نشان دهنده برخورد نامناسب پلیس با زنی در سد لتیان بود، اعلام کرد که این موضوع توسط فراکسیون زنان در حال پیگیری است و گفت: فراکسیون زنان در تماس با نیروی انتظامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نیروی انتظامی ضمن پذیرش خطای مامور خود تاکید کرد که حتما باید از چنین برخوردهای نامناسبی با شهروندان پرهیز و جلوگیری شود. همچنین وی در رابطه با این موضوع قول داد تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زوایای مختلف این حادثه در حال بررسی و پیگیری است. فراکسیون زنان مانند همیشه در کنار شهروندان به ویژه بانوان این سرزمین خواهد بود. انتظار داریم نیروی انتظامی هر چه زودتر در گزارشی به تشریح زوایای مختلف این موضوع پرداخته و با ماموران خاطی که قانون را زیرپا گذاشته اند و شخصیت شهروندان را حفظ نمی کنند، برخورد کند.

وی تصریح کرد: این شیوه برخورد موجب زیر سوال رفتن تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی و نیروهایی که جانشان را در راه پاسداری از این مرز و بوم فدا می کنند، می شود. در نتیجه برای دفاع از شان و جایگاه این نهاد و ماموران وظیفه شناس آن لازم است تا با ماموران خاطی برخورد مناسب صورت گیرد.

سارا فلاحی