زهره حسن تاش: بیش از ۶۰ درصد زنان آرایشگر در استان اصفهان خودسرپرست هستند

به گزارش جهان بانو، زهره حسن‌تاش، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه استان اصفهان، ضمن بیان اینکه در دوران شیوع بیماری‌کرونا بیشترین آسیب به بانوان آرایشگر وارد شد، اظهار کرد: صنف آرایشگران با توجه به شرایطی که در این روزها وجود دارد، به درستی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند به این صورت که به هیچ وجه در […]

بیشتر زنان آرایشگر در استان اصفهان خودسرپرست هستند

به گزارش جهان بانو، زهره حسن‌تاش، رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه استان اصفهان، ضمن بیان اینکه در دوران شیوع بیماری‌کرونا بیشترین آسیب به بانوان آرایشگر وارد شد، اظهار کرد: صنف آرایشگران با توجه به شرایطی که در این روزها وجود دارد، به درستی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند به این صورت که به هیچ وجه در سالن‌های آرایشگاه‌ها تجمع وجود ندارد و مشتریان به نوبت وارد این مکان ها می‌شوند.

وی اضافه کرد: از زمانی که همه گیری کروناویروس اتفاق افتاد تا به امروز تقریبا ۲۰ آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شدند، اما باقی آن ها به خوبی این شیوه نامه ها را رعایت می‌کنند. آرایشگرها برای همه اشخاصی که به سالن آرایشگاه ها وارد می‌شوند، وسایل یکبار مصرف استفاده می کنند.

حسن‌تاش با اشاره به اینکه قریب به ۶۰ درصد از آرایشگر‌های زنانه خودسرپرست و نان‌آور خانواده اند، خواستار آن شد که مسئولان مربوطه از سختگیری‌های نا‌بجا در ایجاد اماکن تجاری برای این افراد چشم‌پوشی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان