زهره الهیان از اجرای طرح “بیمه خانواده ایرانی” توسط سازمان تامین اجتماعی خبر داد

به گزارش جهان بانو زهره الهیان، عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سعی و تلاش سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه پوشش بیمه همگانی و حفاظت از کرامت و امنیت زنان این مرز و بوم از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی به طرح ملی توسعه پوشش بیمه برای همه افراد جامعه […]

اجرای طرح

به گزارش جهان بانو زهره الهیان، عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سعی و تلاش سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه پوشش بیمه همگانی و حفاظت از کرامت و امنیت زنان این مرز و بوم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی به طرح ملی توسعه پوشش بیمه برای همه افراد جامعه که توسط این سازمان به اجرا خواهد رسید اشاره و تاکید کرد: این طرح که “بیمه خانواده ایرانی” نام دارد در صورت اجرایی شدن، آسایش و امنیت را برای آینده جامعه ایران اسلامی رقم خواهد زد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: سال‌هاست که بیمه بانوان خانه‌دار به یکی از مطالبات این قشر از جامعه مبدل شده است. ما با گسترش پوشش بیمه همگانی و صیانت از تکریم و آسایش زنان، پاسخ مناسب و روشنی به این خواسته مردمی داده ایم.

الهیان اضافه کرد: موضوع بیمه بانوان خانه‌دار حائز اهمیت است و هدف از اجرای آن حمایت از بانوان خانه‌دار و شأن خانه‌داری است. همچنین این بیمه از نظر رفاه و استقلال اعضای خانواده، حمایت از خانه‌داری بانوان و حفاظت از تعادل خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او در ادامه گفت: لازم است تا تلاش خود را به کار ببندیم که امنیت و حفاظت از شأن و کرامت زنان کشورمان به همراه خانواده و جامعه خود به سطحی که شایسته بانوان این مرز و بوم است، ارتقا پیدا کند.

این عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا با اجرایی شدن این طرح، شاهد ثبات و آرامش در همه خانواده‌های ایرانی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو