زخمی شدن چند زن و کودک در آتش سوزی اردوگاه الهول سوریه

چندین زن و کودک در جریان آتش سوزی اردوگاه الهول در شمال سوریه که نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) کنترل آن را در دست دارند، زخمی و مجروح شدند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، منابع محلی شهر الهول سوریه گزارش دادند که عصر دیروز(جمعه)، در این اردوگاه آتشی درگرفت که منجر به […]

زخمی شدن چند زن و کودک در آتش سوزی اردوگاه الهول سوریه

چندین زن و کودک در جریان آتش سوزی اردوگاه الهول در شمال سوریه که نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) کنترل آن را در دست دارند، زخمی و مجروح شدند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، منابع محلی شهر الهول سوریه گزارش دادند که عصر دیروز(جمعه)، در این اردوگاه آتشی درگرفت که منجر به آتش گرفتن ۲۸ چادر و زخمی شدن چندین زن و کودک شد که تلاش داشتند آتش را خاموش کنند و ازگسترش آن به چادرهای دیگر جلوگیری کنند.
این منابع علت آتش سوزی در این اردوگاه را که در کنترل شدید نیروهای «قسد» قرار دارد و اجازه ورود و خروج از آن تنها در صورت موافقت این نیروها صورت می گیرد، ذکر نکردند.
بر اساس گزارش سازمان ملل که نسبت به اقدامات افراطی گری هشدار داد، اردوگاه الهول که گاهی شاهد آشوب و حوادث امنیتی است، نزدیک به ۶۲هزارنفر را در خود پناه داده که نیمی از انها عراقی هستند و در بین آنها ده هزار نفر از خانواده های مبارزان خارجی گروهک داعش می باشند که در کنترل شدید به سر می برند.