رونمایی از برنامه کسب‌وکار‌های پایدار خانواده‌محور در دو هفته آینده

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست ‌جمهوری اظهار کرد: طرح «برنامه کسب‌وکار‌های پایدار خانواده‌محور» آماده شده است و اگر خداوند بخواهد در دو هفته پیش رو برای رونمایی آن اقدام خواهیم کرد. خزعلی در ارتباط با اهمیت مشاغل خانگی و توجه به فعالیت در این بخش، به ویژه در […]

ارائه بسته‌های «کسب و کار پایدار خانواده محور» به بانوان توسط معاونت زنان ریاست جمهوری

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست ‌جمهوری اظهار کرد: طرح «برنامه کسب‌وکار‌های پایدار خانواده‌محور» آماده شده است و اگر خداوند بخواهد در دو هفته پیش رو برای رونمایی آن اقدام خواهیم کرد.

خزعلی در ارتباط با اهمیت مشاغل خانگی و توجه به فعالیت در این بخش، به ویژه در بخش زنان خاطر نشان کرد: با در نظر داشتن محرومیت‌های موجود در بخش مشاغل خانگی، در صدد هستیم تا به رفع محرومیت در این بخش و به ویژه در حوزه بانوان سرپرست خانوار بپردازیم.

همچنین وی در نخستین دیدار خود با اتحادیه‌های دانشجویی که در دوشنبه یکم آذرماه برگزار شد، در حاشیه پاسخگویی به مطالبات دانشجویان پیرامون مسائل خانواده و بانوان، از برنامه‌ های این معاونت خبر داد و اعلام کرد: امیدوار هستیم که در هفته‌های پیش رو از برنامه جامع معاونت که از نخستین روز برای تدوین آن اقدام کرده ایم، رونمایی کنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست ‌جمهوری در ارتباط با توانمندسازی بانوان خاطر نشان کرد: بخش هایی از برنامه توانمندسازی بانوان به مسئله‌ هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، دگرگونی الگوها و رشد و ارتقای فرهنگ مربوط است. بخش دیگر آن نیز به بانوان بد سرپرست، سرپرست خانوار و خود سرپرست که مورد آخر حاصل تجرد قطعی بانوان است، ارتباط دارد و متاسفانه باید گفت که این آمار روز به روز سیر صعودی به خود می گیرد.

منبع: شورای عای انقلاب فرهنگی