روایت سختی های مسیر دروازه بانی از زبان زهره کودایی؛ از نداشتن پول کرایه تاکسی تا نجاری

به گزارش جهان بانو زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران از مشکلات و سختی هایی که برای رسیدن به این جایگاه در ورزش فوتبال سپری کرده است، سخن گفت. وی بیان کرد: هنگامی که ویدیو واکنش مادرم به مهار ضربه پنالتی تیم حریف را مشاهده کردم، اشک در چشمانم حلقه زد و […]

روایت سختی های مسیر دروازه بانی از زبان زهره کودایی؛ از نداشتن پول کرایه تاکسی تا نجاری

به گزارش جهان بانو زهره کودایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران از مشکلات و سختی هایی که برای رسیدن به این جایگاه در ورزش فوتبال سپری کرده است، سخن گفت. وی بیان کرد: هنگامی که ویدیو واکنش مادرم به مهار ضربه پنالتی تیم حریف را مشاهده کردم، اشک در چشمانم حلقه زد و احساس غرور کردم. مادر من در آن لحظات بسیار برای موفقیت بنده دعا می‌کرد و با تمام وجود دوست داشت تا آن ضربه پنالتی را مهار کنم. زمانی که به منزل رسیدم، دست مادرم را بوسیدم و تصور می‌کنم که پس از عنایت و توجه خداوند، دعای مادرم نیز در این موفقیت بسیار تاثیرگذار بود.

وی افزود: بنده در زندگی خود با سختی ها و مشکلات بسیاری مواجه شده ام. این سختی ها به قدری زیاد بود که در مواقعی هزینه وسیله ای که با آن به محل برگزاری تمرینات رفت و آمد می کردم را نداشتم. با وجود همه این مشکلات همچنان تلاش کردم و ناامید نشدم. می دانستم که روزی خواهد رسید که نتیجه زحماتم را مشاهده می کنم. بنده در برحه ای از زندگی با توجه به شرایط و سختی هایی که خانواده ام متحمل شده بودند، در حرفه نجاری مشغول به کار شدم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران تصریح کرد: من باید تلاش می کردم، باید کار می کردم، باید تمرین می کردم و هر کدام از این موارد سختی های مخصوص به خودش را داشت. خداوند را شاکرم که پس از تمام آن مشکلات آن اتفاق تاریخی در ازبکستان رخ داد و پس از آن تمام سختی هایی که تا آن زمان با آن ها دست و پنجه نرم کرده بودم، از خاطرم محو شد.

کودایی در ارتباط با اینکه چه کسی بهترین دروازه بان فوتبال ایران است، اظهار کرد: بنده فکر می کنم بهترین دروازه بان کشورمان با اختلاف علیرضا بیرانوند است. دروازه بانی ایشان واقعا از نظر بنده دوست داشتنی است، زیرا ایشان هم در مصاحبه هایی که با رسانه های مختلف انجام داده بودند، از سختی هایی که برای رسیدن به این جایگاه در زندگی خود متحمل شده بودند، سخن گفته اند.

منبع: خبر آنلاین