راه یافتن ٣ فیلم ایرانی به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان جهان در آلمان

به گزارش جهان بانو، جشنواره بین‌المللی فیلم جهان زنان از سال ۲۰۰۱، با تمرکز بر شرایط حقوق بشر بانوان و با شرکت فیلم‌هایی از ۲۰ کشور جهان به صورت سالانه برگزار می‌شود. امسال نیز بیست و یکمین دوره این جشنواره در شهر برلین آلمان برگزار می شود و میزبان دو فیلم کوتاه و یک فیلم […]

بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم زنان هان در آلمان

به گزارش جهان بانو، جشنواره بین‌المللی فیلم جهان زنان از سال ۲۰۰۱، با تمرکز بر شرایط حقوق بشر بانوان و با شرکت فیلم‌هایی از ۲۰ کشور جهان به صورت سالانه برگزار می‌شود. امسال نیز بیست و یکمین دوره این جشنواره در شهر برلین آلمان برگزار می شود و میزبان دو فیلم کوتاه و یک فیلم بلند ایرانی خواهد بود. 

این رویداد سینمایی از ٢٧ اکتبر آغاز و تا ٣ نوامبر (از ٥ تا ١٢ آبان) ادامه می یابد و در قسمت فیلم های ایرانی سه  اثر «قصیده گاو سفید» به کارگردانی مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها، «ملاقات» به کارگردانی آزاده موسوی و «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد به نمایش گذاشته خواهند شد. لازم به ذکر است که فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به بخش آثار بلند و دو اثر دیگر نیز به قسمت فیلم های کوتاه راه پیدا کرده اند.

همچنین مستند  «صعود از ایران» به کارگردانی «فرانچسکا بورگتی» از تولیدات کشور ایتالیا است که در مورد نسیم عشقی صخره‌نورد ایرانی است و در قسمت مستند به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: ایسنا