راه اندازی بزرگترین مراکز درمانی زنان و زایمان و سرطان در آمل

معاون درمان وزیر بهداشت، بر راه اندازی هرچه سریعتر بزرگترین مراکز درمانی زنان و زایمان و نیز سرطان در شهرستان آمل تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، دکتر قاسم جان بابایی امروز پنجشنبه اول مهر، در آیین بهره برداری بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل، از […]

مرکز ناباروری و سرطان و زنان و زایمان آمل

معاون درمان وزیر بهداشت، بر راه اندازی هرچه سریعتر بزرگترین مراکز درمانی زنان و زایمان و نیز سرطان در شهرستان آمل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، دکتر قاسم جان بابایی امروز پنجشنبه اول مهر، در آیین بهره برداری بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل، از راه اندازی بزرگترین بخش درمانی زنان، زایمان، نوزادان و نیز مرکز درمان سرطان و توسعه شیمی درمانی در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان خبر داد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به راه اندازی بخشی از مرکز سرطان و بخش شیمی درمانی در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل افزود: همزمان مرکز آرین آمل نیز فعال و به بیماران سرطانی خدمات اولیه ارائه می‌دهد.

دکتر جان بابایی تصریح کرد: بخش رادیوتراپی و پرتودرمانی که یکی از درمان‌های اساسی بیماری سرطان به شمار می‌رود، ساختمان آن در بیمارستان امام علی (ع) آمل در حال ساخت بوده و با توجه به تعهدات وزارت بهداشت، تجهیزات مورد نیاز آن باید تامین شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه نگرانی برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان آملی وجود ندارد، بر تحویل دستگاه‌های مربوطه با هدف بهره مندی بیماران این شهرستان و شهر‌های اطراف از خدمات جامع سرطان در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل تاکید کرد.

دکتر جان بابایی، همچنین از مراحل پایانی ساخت مرکز زنان و نوزادان مازندران در شهرستان آمل خبر داد و گفت: ساخت این مرکز به عنوان بزرگترین مرکزدرمانی زنان، زایمان و نوزادان در سطح مازندران، با همکاری وزارت بهداشت سیاست گذاری شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این مرکز در کنار زایمان طبیعی و سزارین، بخش اطفال با ۱۶ اتاق مستقل، علاوه بر خدمات درمانی زنان، خدمات رفاهی نیز در اختیار همراهان و خانواده‌های آن‌ها خواهد داد.

دکتر جان بابایی تصریح کرد: بخش نوزادان بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل هم برای ارائه خدمات و تحت پوشش قراردادن غرب مازندران، درحال توسعه است.