دومین باخت آسیایی بانوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران

به گزارش جهان بانو، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۹ مهرماه در شهر ناخون‌راتچاسیما به میزبانی تایلند آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد. تیم سایپا که پیش از این عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان ایران را از آن خود کرده بود، در این مسابقات به نمایندگی از […]

none

به گزارش جهان بانو، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۹ مهرماه در شهر ناخون‌راتچاسیما به میزبانی تایلند آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.


تیم سایپا که پیش از این عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان ایران را از آن خود کرده بود، در این مسابقات به نمایندگی از کشورمان حضور دارد و در گروه B با تیم‌های سوپریم چونبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) هم‌گروه است. نارنجی‌پوشان سایپا امروز (شنبه) در دومین مسابقه خود به مصاف نماینده قزاقستان رفتند.


در این مسابقه تیم سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ بازی را به نماینده قزاقستان واگذار کرد تا دومین ناکامی خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.


تیم والیبال زنان آلتای قزاقستان که سابقه شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را در پرونده کاری خود دارد، در این رقابت‌ها از سرمربی و پاسور صربستانی بهره می‌برد.


بازیکنان شروع کننده تیم سایپا در مناطق یک تا ۶ مهدیه خواجه کلایی، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا صابری، سودابه باقرپور و شبنم علیخانی (کاپیتان) بودند و نگار کیانی (لیبرو) هم آن‌ها  را همراهی می­کرد.
دیگر بازیکنان سایپا در این رقابت‌ها نیز ریحانه داورپناه، مهسا کدخدا، فرزانه زارعی، هانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی، نگار کیانی و زهرا بخشی هستند.

مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی، این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.


حریف دیگر تیم سایپا در مرحله گروهی این دوره از مسابقات ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) است. نماینده کشورمان ۱۱ مهرماه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی به مصاف این تیم می‌رود.
سایپا در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها نیز سه بر یک از نماینده سوپریم چونبری تایلند شکست خورده بود.

منبع: ورزش سه