در پیام تبریک مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در پی قهرمانی ساره جوانمردی آمده است: افتخار آفرینی فرزندان وطن در همه‌ی میادین جهانی همواره از شادی آورترین خبرهاست

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در پی قهرمانی ساره جوانمردی پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در پی قهرمانی ساره جوانمردی  پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: افتخار آفرینی فرزندان وطن در همه ي میادین جهانی همواره از شادی آورترین خبرهاست […]

افتخارآفرینی زنان در پارالمپیک

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در پی قهرمانی ساره جوانمردی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در پی قهرمانی ساره جوانمردی  پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

افتخار آفرینی فرزندان وطن در همه ي میادین جهانی همواره از شادی آورترین خبرهاست و در این بين، خبر حضور عزتمندانه و پر افتخار بانوی عزیز هم استانی “ساره جوانمردی” در بازي هاي پارالمپيك ۲۰۲۰ توكيو و کسب مدال طلای ایشان، موجی از مباهات و شادی را برای ایرانیان و علی الخصوص مردم شريف استان فارس به ارمغان آورد. اما آنچه این افتخار را مضاعف نمود، حضور ایشان در کسوت و ظاهر برازنده یک زن مسلمان ایرانی بود. ایشان توانست تصویری زیبا از زن مسلمان ایرانی را به رخ جهانيان بکشاند و نشان دهد زن ایرانی در پوشش حجاب و چادر بسیار آزادتر از زن غربی می‌تواند در هر میدانی حضور یابد و خوش بدرخشد.
هرچند که برخی جریانات مدعی حقوق زنان از بازتاب این خبر به دلیل پوشش و حجاب اسلامی این بانوی موفق و متعهد، سر باز زدند. اما بي شك این موضوع بازتابی بین المللی داشته و تائید دیگری بر سرآمدی بانوان مسلمان در همه عرصه ها است.
و نشان از اين است كه بانوان مسلمان و محجبه ایرانی در عرصه های مختلف همواره موجبات غرور و افتخار ورزی برای این مرز و بوم فراهم کرده اند و این افتخار که با خواری جریانات مدعی بی طرفی و مدعی حقوق زنان همراه شد، این سربلندی را بیش از پیش زیبا گردانید.
بنده به نمایندگی از جامعه زنان استان فارس این موفقیت ارزنده را به ایشان و خانواده محترمشان و همچنین مردم شریف استان فارس تبریک عرض مینمایم.
امید است همچون گذشته با توکل بر یکتای بی همتا و با ایمان و اراده‌ای وصف ناپذیر، بیش از پیش شاهد موفقیت ایشان و همه بانوان محجبه از جای جای این سرزمین جاودانه، در عرصه هاي مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و … در سطح جهان باشيم.
ترگل برنده
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس