در سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس به شهرستان های اصفهان چه گذشت؟

به گزارش جهان بانو شادی فضلی، مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری اصفهان‌ اظهار کرد: در طول سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شرق اصفهان، فرصت‌ها و چالش‌های شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت و لزوم توسعه گردشگری و بیمه قالیبافان مورد تاکید واقع شد. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به […]

در سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس به شهرستان های اصفهان چه گذشت؟

به گزارش جهان بانو شادی فضلی، مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری اصفهان‌ اظهار کرد: در طول سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شرق اصفهان، فرصت‌ها و چالش‌های شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت و لزوم توسعه گردشگری و بیمه قالیبافان مورد تاکید واقع شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به این استان اشاره کرد و گفت: این فرصت به وجود آمده است که زنان فرهیخته شهرستان چالش‌ها و دغدغه‌های محلی و ملی خود را بیان کنند و برای آن به ارائه راهکار مناسب بپردازند.

فضلی اضافه کرد: این سفر با افتتاح جشنواره نخل و آفتاب در شهرستان خور آغاز شد و هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از بانوان کارآفرین و توسعه گردشگری بود. در ادامه این سفر جلسه‌ای با حضور اعضای فراکسیون زنان، فعالان و مسئولان این شهرستان در حوزه‌های مختلف در فرمانداری شهرستان برگزار شد. در این نشست اصلاح نظام بیمه‌ای و پیگیری بیمه قالیبافان مورد تاکید قرار گرفت.

 بررسی ظرفیت‌های گردشگری و معدنی شهرستان خور

وی تصریح کرد: اعضای این فراکسیون در کویر مس حضور پیدا کردند و به بررسی ظرفیت معدنی و شرایط گردشگری پرداختند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان به شهدای منطقه ادای دین کردند و به این ترتیب یک روز از سفر پربار خود را به پایان رسانیدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: هر کدام از اعضای فراکسیون زنان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور دارند. ما می‌توانیم از این ظرفیت و نظارت نمایندگان به منظور پیگیری مسائل مطرح شده به خوبی استفاده کنیم و امیدوار هستیم که دستاوردهای مطلوبی را در این زمینه مشاهده کنیم.

پیگیری اقداماتی در راستای تحکیم بنیان خانواده

فضلی خاطر نشان کرد: بازدید از آبشار نمکی خور و بیابانک یکی از راهکارهای اجرایی به منظور توسعه منطقه محسوب می‌شود. در ادامه این روند با اعضای اتاق بازرگانی شهرستان برای توسعه صنایع و معادن این منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر انجام شد و راهکارهای اجرایی و عملی هم مطرح گردید.

وی تاکید کرد: مسائل اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس در استان اصفهان، این امکان فراهم شده است تا ظرفیت‌ها و فرصت های منطقه را از نزدیک مشاهده کنند و نتیجه آن سبب ایجاد خیر و برکت برای بانوان و کودکان در راستای تحکیم بنیان خانواده باشد.

منبع: مهر