«دختر خوب» برنده جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی زنان ایتالیا شد

به گزارش جهان بانو، «دختر خوب» ساخته راحله کرمی جایزه ویژه جشنواره «سکواردی» که جشنواره بین‌المللی زنان ایتالیاست را به خود اختصاص داد.  عوامل این فیلم کوتاه که به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی، تهیه‌کنندگی مانی قندی و با هنرمندی مبینا آزادی، بهزاد خلج و شقایق فریادشیران است، اعلام کرده اند که این اثر هنری برنده […]

«دختر خوب» ایرانی در ایتالیا برگزیده شد

به گزارش جهان بانو، «دختر خوب» ساخته راحله کرمی جایزه ویژه جشنواره «سکواردی» که جشنواره بین‌المللی زنان ایتالیاست را به خود اختصاص داد. 

عوامل این فیلم کوتاه که به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی، تهیه‌کنندگی مانی قندی و با هنرمندی مبینا آزادی، بهزاد خلج و شقایق فریادشیران است، اعلام کرده اند که این اثر هنری برنده جایزه ویژه جشنواره سکواردی ایتالیا (جشنواره بین‌المللی زنان) شده است.

خلاصه داستان این فیلم کوتاه این گونه روایت شده است که دختری که خواهان حفظ آبروی خانواده‌اش است، به سکوت مجبور می‌شود.

فیلم «دختر خوب» پیش از این در قسمت رقابت نوزدهمین دوره جشنواره فیلم و موسیقی ایسچیا گلوبال ایتالیا «Ischia Global Film Festival ۲۰۲۱»، آرلینگتون آمریکا، جشنواره فیلم لینز اتریش و جشنواره حقوق بشر ناپولی ایتالیا پذیرفته شده بود.

لازم به ذکر است که سایر عوامل این فیلم کوتاه سولماز اعتمادی فرست اسکرین‌فیلم (پخش‌کننده)، هاشم مرادی (مدیر فیلمبرداری)، سیامک میثاقی (تدوین)، مسیح حدپور سراج (مدیر صدابرداری)، فاطمه پاقلعه‌نژاد (مجری طرح) و حجت بابایی (طراح گریم) هستند.

منبع: ایسنا