دانشگاه بین المللی اهل بیت در نشستی به بررسی پیشرفت های زنان پس از انقلاب خواهد پرداخت

به گزارش جهان بانو، دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام نشست علمی «پیشرفت‌ها و چالش‌های زنان پس از انقلاب» را برگزار می‌کند. این گردهمایی علمی توسط دپارتمان زنان این دانشگاه و با همکاری بنیاد شهید پالیزوانی برگزار می‌شود. این نشست به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در این نشست […]

دانشگاه بین المللی اهل بیت در نشستی به بررسی پیشرفت های زنان پس از انقلاب خواهد پرداخت

به گزارش جهان بانو، دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام نشست علمی «پیشرفت‌ها و چالش‌های زنان پس از انقلاب» را برگزار می‌کند. این گردهمایی علمی توسط دپارتمان زنان این دانشگاه و با همکاری بنیاد شهید پالیزوانی برگزار می‌شود.

این نشست به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در این نشست  می‌توانند از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/shahidpalizvani.ir/hamayesh1 برای شرکت در آن اقدام کنند.  لازم به ذکر است که دکتر علی غلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام در این نشست به ارائه مباحث خواهد پرداخت.

برای افرادی که خواهان دریافت گواهی شرکت در این جلسه علمی هستند، این امکان فراهم است که با استفاده از کد ملی خود و بدون ذکر نام وارد لینک مربوطه شوند و پس از پایان جلسه به شماره ۰۹۰۲۱۵۱۵۹۷۱ در نرم افزار واتس آپ‌ پیام‌ دهند.

قابل توجه است که دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام تصمیم دارد تا نشست های علمی با موضوع بانوان را به صورت سلسله جلسات در طی ماه های آینده برگزار کند.

منبع: شفقنا