حرکت زیر سایه کرینگ

برنامه «زنان در حرکت» کرینگ به گام بعدی برای حضور زنان در سینما چشم دوخته است برنامه زنان در حرکت از کرینگ، یک شرکت بزرگ صاحب بهترین برندهای جهانی، برای هفتمین سال خود به جشنواره ­ی کن بازمی‌گردد تا بار دیگر زندگی و دستاوردهای زنان قدرتمند سینما را جشن بگیرد. هدف این برنامه، بیشتر شناختن […]

برنامه «زنان در حرکت» کرینگ به گام بعدی برای حضور زنان در سینما چشم دوخته است

برنامه زنان در حرکت از کرینگ، یک شرکت بزرگ صاحب بهترین برندهای جهانی، برای هفتمین سال خود به جشنواره ­ی کن بازمی‌گردد تا بار دیگر زندگی و دستاوردهای زنان قدرتمند سینما را جشن بگیرد.

هدف این برنامه، بیشتر شناختن زنان در صنعت فیلم، آن هم در زمانی است که به نظر می‌رسد نقطه عطفی برای نمایندگی زنان در این بخش باشد.

کمپین «زنان در حرکت» که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد، این هدف را دارد تا  نقش زنان را در هنرهای سینمایی در جلو و پشت دوربین روشن سازد.

کرینگ که شرکت بین المللی مستقر در فرانسه و مخصوص کالاها و برندهای لوکس است، هرسال در جشنوارة کَن دو جایزه می‌دهد: یکی جایزه «زنان در حرکت» که از چهره‌های نمادین و الگوی دنیای سینما تجلیل می‌کند، و جایزه «استعدادهای جوان» که به زنانی که در این عرصه آینده‌ای دارند  تعلق می‌گیرد.

همچنین از گفتگو با فیلمسازان، تهیه‌کنندگان و بازیگران زن در طول جشنواره حمایت می‌کند.