توهینی جنسی ترامپ به هریس

گزارش شده است که ترامپ در مکالمات خصوصی اش از توهین جنسی به هریس استفاده کرده است.

گفته میشود دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین در طی حداقل دو مکالمه خصوصی، جملات توهین امیزی را به کار برده که پیش تر نیز زنان را با این توهین جنسی هدف قرار داده بود. این در حالی است که کمپین رئیس جمهور این موضوع را تکذیب می‌کند. در پاسخ، استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: «این زبانی نیست که رئیس جمهور ترامپ برای توصیف کامالا به کار برده است و این گونه نیست که کمپین او را توصیف کند.»

ترامپ، یک جمهوری خواه، سابقه اظهارات تحقیرآمیز درباره زنان و مخالفان سیاسی خود را دارد. او هریس، نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها، و همچنین سایر زنان، از جمله هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۶ را «هرزه» خوانده است.

او کارلی فیورینا، یکی از رقبای خود را برای نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۱۶، در جریان یک مناظره تبلیغاتی، «تنفر برانگیز» نامید. ماه گذشته ترامپ به دروغ گفت که هریس که سیاه پوست و آسیایی تبار است و رأی دهندگان را در مورد  خود فریب داده است.

وی گفته است که  ژان کارول، نویسنده‌ای که او را به تجاوز به او متهم کرده بود، یک “دختر فقیر و بدبخت” بود که “داستانی تقلبی و دروغ” را برای فروش یک کتاب عرضه کرد. این در حالی است که هیئت منصفه نیویورک در یک پرونده مدنی که توسط کارول تشکیل شده بود، ترامپ را مسئول سوء استفاده جنسی  دانست.

ترامپ همچنین اظهارات توهین آمیزی را علیه مردان مطرح کرده است. او رقبای سابق سناتور، مارکو روبیو از فلوریدا را “لیدل مارکو”، سناتور تد کروز از تگزاس “تد تد” و جب بوش فرماندار سابق فلوریدا را جب بی حال نامید.

politico