توضیحات رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ارتباط با حادثه تیراندازی به سه زن

به گزارش جهان بانو، به دنبال تیراندازی از سوی فردی ناشناس به چند دختر جوان در شهر اصفهان، در یکی از روزنامه های کشور به تاریخ ۲۱ مهرماه، گزارشی با عنوان «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» منتشر شد. رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پی انتشار این گزارش، اطلاعات مندرج شده در آن را […]

ماجرای تیراندازی به زنان در اصفهان به کجا رسید؟

به گزارش جهان بانو، به دنبال تیراندازی از سوی فردی ناشناس به چند دختر جوان در شهر اصفهان، در یکی از روزنامه های کشور به تاریخ ۲۱ مهرماه، گزارشی با عنوان «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» منتشر شد. رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پی انتشار این گزارش، اطلاعات مندرج شده در آن را غیر دقیق اعلام کرد و با تکذیب صدمه به پنج نفر در این حادثه، اظهار کرد: دستگاه قضایی با جدیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

حبیبی جزییات حادثه را این گونه تشریح کرد: پرونده ای در این زمینه تشکیل شده و پس از آن نیز متهم سریعا دستگیر شده است. در تحقیقاتی که در این خصوص انجام گرفته، اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی اثبات شده و مشخص شده است که وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای به سه خانم تیراندازی کرده است.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده در جریان است و در این مدت تنها یک نفر از آن سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه کرده و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر عدم صحت ادعاهای مطرح شده در مورد آزاد شدن متهم ماجرای تیراندازی، تصریح کرد: متهم نزدیک به دو ماه در بازداشت موقت به سر می برده است و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه در حال انجام است. پس از اینکه تحقیقات تکمیل و ابهامات از پرونده رفع شد، به موجب قانون، قرار این فرد به وثیقه تبدیل و با قرار تامین کیفری مناسب آزاد خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: پرونده مسیر قانونی خود را دنبال می‌کند و قوه قضائیه با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به آن رسیدگی خواهد کرد.

همچنین، وی از رسانه‌ها درخواست کرد که در انتشار اخبار، دقت و توجه لازم را به کار بگیرند تا موجبات نگرانی افراد جامعه فراهم نشود.

منبع: ایسنا