تقدیر حسن مصطفی از عملکرد تیم هندبال زنان ایران/ فاطمه خلیلی یک استعداد است

به گزارش جهان بانو، بیست و پنجمین دوره رقابت های جهانی هندبال قهرمانی بانوان که در اسپانیا برگزار شده بود، یکشنبه ۲۸ آذرماه پایان یافت. از جمله تیم های هم‌گروه کشورمان در دور مقدماتی، تیم ملی نروژ بود که در پایان این دوره از مسابقات قهرمان جهان شد. تیم های فرانسه و دانمارک نیز مقام دوم […]

تقدیر حسن مصطفی از عملکرد تیم هندبال زنان ایران/ فاطمه خلیلی یک استعداد است

به گزارش جهان بانو، بیست و پنجمین دوره رقابت های جهانی هندبال قهرمانی بانوان که در اسپانیا برگزار شده بود، یکشنبه ۲۸ آذرماه پایان یافت. از جمله تیم های هم‌گروه کشورمان در دور مقدماتی، تیم ملی نروژ بود که در پایان این دوره از مسابقات قهرمان جهان شد. تیم های فرانسه و دانمارک نیز مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

در پایان این رویداد کنفرانس مطبوعاتی اختتامیه این رقابت ها در محل گرانولرز برگزار شد و حسن مصطفی، رئیس فدراسیون جهانی هندبال در این نشست حضور پیدا کرد و با رسانه‌ها به گفتگو پرداخت. حسن مصطفی از نخستین حضور تیم هندبال کشورمان و همچنین عملکرد فاطمه خلیلی، دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یک استعداد خارج از قاره اروپا تمجید کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور اولین تیم محجبه در این مسابقات، بیان کرد: تیم بانوان ایران برای اولین بار است که در این مسابقات جهانی حضور پیدا کرده و شرکت کرده است. ایران کشور خاصی است و من از این مسئله بسیار خوشحال بودم که این تیم در اینجا حاضر است.

رئیس فدراسیون جهانی هندبال در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست مطبوعاتی یک بار دیگر به عملکرد خوب تیم هندبال ایران اشاره کرد و افزود: به طور مثال ایران برای اولین بار در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود، اما یکی از بازیکنان این کشور جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد. (فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ایران برابر نروژ قهرمان بازی‌ها جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد.) این یک استعداد است. ما باید روی این استعدادها تمرکز کنیم و به آنها فرصت دهیم تا در رقابت های جهانی با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازند.

منبع: مهر