تجلیل از سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران و کادر فنی این تیم در بندر انزلی

به گزارش جهان بانو، مراسمی به مناسبت تقدیر و تشکر از سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در فرمانداری شهرستان بندر انزلی برگزار شد. مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این مراسم گفت: افتخار آفرینی زنان ورزشکار ایرانی در فوتبال نشان داد، با اعتماد و حمایت از زنان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی […]

تجلیل از سرمربی تیم فوتبال بانوان در فرمانداری بندر انزلی

به گزارش جهان بانو، مراسمی به مناسبت تقدیر و تشکر از سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در فرمانداری شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این مراسم گفت: افتخار آفرینی زنان ورزشکار ایرانی در فوتبال نشان داد، با اعتماد و حمایت از زنان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی رسید. از نگاه و حمایت برابری که فدراسیون فوتبال به تیم زنان داشت، تشکر می­کنم.

ایراندوست افزود: حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از تیم بانوان موجب شد این تیم، آمادگی لازم را برای شرکت در رقابت­ های بین المللی بدست آورد. دختران ما دارای استعدادهای تکنیکی فوق­ العاده ­ای هستند و از ظرفیت بالایی نیز برخوردارند که بهره گرفتن از این مواهب، نیازمند اتحاد ، انسجام و مدیریت صحیح است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان خاطر نشان کرد: بانوان ملی پوش فوتبال کشورمان در سایه همدلی و اتحاد توانستند تیم اردن و بنگلادش را در رقابت های جام ملت های فوتبال زنان آسیا شکست دهند و به مرحله بالاتر این مسابقات صعود کنند. سایر فدراسیون ها باید از فدراسیون فوتبال الگو برداری کرده و از ورزش بانوان حمایت کنند.

وی تاکید کرد: اگر بستر لازم برای دختران این سرزمین فراهم شود، می توانیم شاهد قهرمانی زنان ورزشکار کشورمان در همه رشته های ورزشی باشیم .

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار انزلی نیز با بیان اینکه حاکمیت باید در کنار ورزشکاران باشد تا اتفاقات خوبی در بخشهای مختلف ورزشی رخ دهد، تصریح کرد: راه یابی تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا افتخاری برای کشور و مایه مباهات بانوان است که علی رغم حواشی ، فشارها و استرس ها توانستند در میادین بین المللی خوش بدرخشند.

وی افزود: ایراندوست با وجود همه مشکلات توانست با هدایت و مدیریت صحیح، شرایط تیم ملی فوتبال بانوان را برای صعود فراهم کند و این اقدام شایسته تقدیر است .

مریم ایراندوست فرزند نصرت ایراندوست، بازیکن پیشین باشگاه فوتبال زنان ملوان بندر انزلی و مربی فوتبال آقایان است. وی هدایت تیم ملی فوتبال زنان ایران را در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا برعهده داشت و توانست با پیروزی مقابل تیم‌های بنگلادش و اردن برای اولین‌بار به دور نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

منبع: ایرنا