بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال، بازی ایران و کره بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

به گزارش جهان بانو، پیش‌بینی می‌شد که در دیدار حساس تیم ملی کشورمان با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی، حداقل ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر از نزدیک و پس از قریب به دو سال ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران، مصاف حساس ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا کنند. […]

حضور اعضای تیم ملی بانوان فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی منتفی شد

به گزارش جهان بانو، پیش‌بینی می‌شد که در دیدار حساس تیم ملی کشورمان با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی، حداقل ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر از نزدیک و پس از قریب به دو سال ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران، مصاف حساس ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا کنند. این وعده ای بود که پیش از این فدراسیون فوتبال بارها به آن اشاره کرده بود، اما روز گذشته این فدراسیون در خبری رسمی اعلام کرد که دیدار ایران و کره جنوبی تماشاگر نخواهد داشت.

پیش از این هماهنگی‌هایی انجام شده بود تا اعضای تیم ملی فوتبال زنان ایران که به تازگی توانسته بودند برای نخستین‌بار به جام ملت‌های آسیا صعود کنند، در ورزشگاه به عنوان تماشاگر حضور یابند و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ باشند و حالا با وجود تغییر تصمیم فدراسیون، خبری از حضور ملی‌پوشان فوتبال زنان در ورزشگاه آزادی نیست.

همچنین در مردادماه قرار بود برای نخستین‌بار شاگردان مریم ایراندوست انجام بازی فوتبال در ورزشگاه آزادی را تجربه کنند و این موضوع نیز مانند حضور این ملی‌پوشان در ورزشگاه آزادی به عنوان تماشاگر، به سرانجام نرسید.

منبع: ورزش سه