برگزاری گذر فرهنگ با هدف کسب و کار پایدار بانوان سرپرست خانوار

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: با توجه به منویات آیت الله خامنه ای در حوزه مهارت‌افزایی و کارآفرینی و تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر حمایت از اشتغال خانگی و محله محوری، گذر فرهنگی و کارآفرینی محله‌های منطقه ٢٢ با حضور بانوان کارآفرین و با مشارکت و همکاری ۱۲ سرای محله منطقه ۲۲، در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار گردید.

گذر فرهنگ

به گزارش جهان بانو، فریدون رضوی‌کیا اظهار کرد: برگزاری گذر‌های فرهنگی با حضور بانوان کارآفرین هم محله‌ای، موجب ایجاد همدلی و حس تعلق به محله در میان ساکنین محلات منطقه با مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس می شود.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی از کسب و کار پایدار بانوان کارآفرین یکی از اهداف در دوره اخیر مدیریتی بوده است. ان شاء الله این روند در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: گذر فرهنگی و کارآفرینی محلات منطقه ٢٢ با محوریت سرای محله دریاچه شهدای خلیج فارس و با حضور بانوان کارآفرین از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که به دلیل استقبال بانوان کار آفرین، شهروندان منطقه ٢٢ و گردشگران شهری از این نمایشگاه، مدت زمان برگزاری نمایشگاه تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه تمدید شده است تا با توجه به حضور گسترده شهروندان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز عید سعید مبعث، ضمن معرفی دست آفریده‌های زنان کارآفرین به شهروندان، زمینه درآمدزایی مناسب‌تر و بهتر برای این بانوان زحمت کش فراهم شود.

گفتنی است که جشنواره دو روزه دست‌آفریده‌های بانوان و نوجوانان کارآفرین با حضور بیش از ۴۰ بانو و نوجوان کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی محصولات ارگانیک، طب سنتی، صنایع دستی، جواهردوزی و شیرینی در حال برگزاری است.