بانوی موفق کارآفرین از نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی کشور دیدن کرد

به گزارش جهان بانو، معصومه جعفرزاده، مربی بین المللی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی، نویسنده و کارآفرین موفق ضمن بازدید از نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی کشور که در کرج واقع شده است، از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد. وی با بیان اینکه نگاه مثبت داشتن باید در همه ما وجود داشته باشد، […]

بازدید معصومه جعفرزاده از نخستین نمایشگاه مشاعل خانگی در کشور

به گزارش جهان بانو، معصومه جعفرزاده، مربی بین المللی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی، نویسنده و کارآفرین موفق ضمن بازدید از نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی کشور که در کرج واقع شده است، از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.

وی با بیان اینکه نگاه مثبت داشتن باید در همه ما وجود داشته باشد، اظهار کرد: باید به این مسئله باور داشته باشیم که همه افراد جامعه وظیفه دارند از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنند و مسئولان نیز باید برای حمایت آنان اقدام کنند.

این بانوی کارآفرین که سابقه بیش از ۲۰ سال تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی قانون جذب و تغییر باور مالی را در کارنامه خود دارد، ضمن تشویق بانوان کارآفرین حاضر در این مرکز، بسته‌های‌ آموزشی و کتاب‌های خود را که این روزها مورد استقبال قرار گرفته است، به غرفه داران عرضه کرد و وعده داد که در آینده ای نزدیک آمادگی مشاوره و راهنمایی هر چه بیشتر به بانوان موفق در زمینه کارآفرینی را دارد.

مربی بین المللی مهارت‌های زندگی تاکید کرد: کارآفرینی و اشتغال زایی تنها به مردان اختصاص ندارد. در صورتی که بانوان جامعه به درستی توانایی های خود را بشناسند، برای شکوفا کردن این توانایی ها کوشش کنند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند، می توانند در زمینه تولید و کارآفرینی موفق باشند؛ همانطور که امروزه بسیاری از بانوان در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

جعفرزاده اضافه کرد: ما در مجموعه خود دوره‌های استقلال مالی با محتواهایی تحت این عنوان برای بانوان کارآفرین برگزار می‌کنیم. بنده باور دارم که ضعف در تبلیغات می تواند در جای خود به یکی از عوامل بازدارنده در عرضه محصولات تبدیل شود. در کشور ما بانوان توانمند بسیاری وجود دارند که در این زمینه آموزش مناسبی ندیده‌اند، درک درستی از تبلیغات ندارند و در نتیجه به خوبی نتوانسته اند محصولات خود را به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مختلفی در مجموعه ما برای بانوان برگزار می شود و آمادگی هرگونه حمایت از بانوان توانمند در زمینه تولید و کارآفرینی در این مجموعه وجود دارد. تمام افرادی که تصمیم دارند در زمینه کارآفرینی اقدام به فعالیت کنند، می توانند به آدرس سایت:    www.jafarzade.com مراجعه کنند.

همچنین، این نویسنده و بانوی کارآفرین با برگزارکنندگان و مسئولان این نمایشگاه دائمی به گفت و گو نشست و ضمن تبادل اطلاعات و تجربیات، مقدمات همکاری جهت حمایت از تولیدکنندگان مطرح شد. گفتنی‌ست، نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی البرز، شهرداری کرج و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز راه‌اندازی شده و قرار است ضمن ارائه خدمات، دریچه‌ای تازه را به روی فعالان مشاغل خانگی باز کند.

منبع: سایت خبری تحلیل بازار