بازدید غیررسمی خزعلی از مرکز نگهداری کودکان طلیعه مهرطاها

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از مرکز نگهدارى کودکان طلیعه مهرطاها با دختران مقیم این مرکز به گفتگو پرداخت. بر اساس این گزارش، قسمت اول این بازدید که به طور غیررسمی برگزارشد، به گفتگوى صمیمانه خزعلی با کودکان این خیریه و شنیدن تقاضا‌هاى آنان […]

خزعلی در بازدیدی غیررسمی پای صحبت ها و مسائل دختران طلیعه مهرطاها نشست

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از مرکز نگهدارى کودکان طلیعه مهرطاها با دختران مقیم این مرکز به گفتگو پرداخت.

بر اساس این گزارش، قسمت اول این بازدید که به طور غیررسمی برگزارشد، به گفتگوى صمیمانه خزعلی با کودکان این خیریه و شنیدن تقاضا‌هاى آنان اختصاص پیدا کرد و در بخش دوم که تا پاسی از شب به طول انجامید، برخی از مشکلات و مسائل کودکان نیازمند سرپرست مقیم در بهزیستى مانند مشکلات مربوط به اخذ شناسنامه، آموزش و پرورش، محرمیت و فرزندخواندگى بیان شد و مورد توجه قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مسئولان خیریه طلیعه مهر طاها خواست مشکلات و مسائل جاری این مرکز خیریه را به صورت مکتوب ارائه دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگى شود.

لازم به ذکر است که بنا بر اذعان مسئولین بهزیستى، خزعلى نخستین معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده است که از ابتداى آغاز به کار خود در این مسئولیت، شبه‌خانواده‌ها را مورد توجه ویژه قرار داده است. باید گفت که این بازدید، چندمین بازدید او از چنین مراکزی بوده است.

منبع: تسنیم