انسیه خزعلی: مدیران مخالف دورکاری بانوان را معرفی کنید

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با اقشار مختلف جامعه بانوان که نهم دی‌ماه در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهراء(س) برگزار شد، بیان کرد: باید بستری فراهم شود که زنان ما بتوانند بیشتر از گذشته به صحنه بیایند و دولت نیز باید حمایت و […]

انسیه خزعلی: مدیران مخالف دورکاری بانوان را معرفی کنید

به گزارش جهان بانو انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با اقشار مختلف جامعه بانوان که نهم دی‌ماه در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهراء(س) برگزار شد، بیان کرد: باید بستری فراهم شود که زنان ما بتوانند بیشتر از گذشته به صحنه بیایند و دولت نیز باید حمایت و پشتیبانی لازم را از آنان انجام دهد.

وی با اشاره به مبحث دورکاری بانوان شاغل، خاطر نشان کرد: مدیران مخالف دورکاری بانوان را معرفی کنید. مشاغلی که این امکان در آن ها فراهم است و ادارات نیز همکاری لازم را با آنان ندارند را به ما معرفی کنید.

خزعلی به بحث نشاط اجتماعی بانوان نیز اشاره کرد و گفت: بحث نشاط مادران، زنان و بانوان موضوعی بسیار گسترده‌ است که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: بیمه ناباروری در این دولت به تصویب رسیده و در صورت مغایرت اطلاع دهید تا چنین مواردی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در ارتباط با حوزه کارآفرینی نیز تصریح کرد: تلاش دولت تسریع و تسهیل موانع است. البته وعده نمی‌دهیم، اما به طور جدی پیگیر آن هستیم.

منبع: ایسنا