اما و اگرهای صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان

به گزارش جهان بانو، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ارتباط با صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان، بیان کرد: در موضوع ارائه گواهینامه برای موتور سیکلت، زنان و مردان از نظر ما تفاوتی باهم ندارند. ما بر اساس قانون پیش می رویم و سلیقه شخصی را در کار خود دخالت نمی‌دهیم. […]

اما و اگرهای صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان

به گزارش جهان بانو، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ارتباط با صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان، بیان کرد: در موضوع ارائه گواهینامه برای موتور سیکلت، زنان و مردان از نظر ما تفاوتی باهم ندارند. ما بر اساس قانون پیش می رویم و سلیقه شخصی را در کار خود دخالت نمی‌دهیم. بسیاری از افراد علاقه ای به دادن گواهینامه به زنان ندارند. از سوی دیگر افراد بسیاری هم وجود دارند که می‌گویند به بانوان گواهینامه بدهید. ما می‌گوییم هر امری که قانون ما را مکلف به انجام آن کرد، اجرا می‌کنیم.

سردار حمیدی خاطر نشان کرد: تا کنون قانون این اجازه را به ما نداده است که راهنمایی و رانندگی بتواند برای بانوان گواهینامه صادر کند. هنگامی که این موضوع از سمت جامعه نخبگانی ما در مجلس مطرح شد، در چهارچوب قانون تصویب شد و به وسیله دستگاه‌های ذی ربط مورد تأیید قرار گرفت، ما اقدام به صدور گواهینامه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم سلیقه‌ای رفتار کنیم. برای پلیس اعمال محدودیت شبانه، اعمال طرح ترافیک، تصادفات، اعمال قانون و هر موضوعی که به قانون اسناد داده شود، یک اصل به حساب می آید و مانند نقشه راه است.

منبع: همشهری