افزایش کودک آزاری در آلمان

مقامات آلمان در گزارشی نسبت به افزایش موارد کودک آزاری در این کشور هشدار دادند. به گزارش جهان بانو، یک مقام ارشد پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) گفت: طی سال گذشته پلیس آلمان افزایش قابل توجهی در تصاویر منتشر شده از تعرض و سوء استفاده از کودکان را نسبت به سال قبل از آن ثبت […]

مقامات آلمان در گزارشی نسبت به افزایش موارد کودک آزاری در این کشور هشدار دادند.

به گزارش جهان بانو، یک مقام ارشد پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) گفت: طی سال گذشته پلیس آلمان افزایش قابل توجهی در تصاویر منتشر شده از تعرض و سوء استفاده از کودکان را نسبت به سال قبل از آن ثبت کرده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل آمارهای ارائه شده، بیش از ۳۹ هزار پرونده – یا افزایش ۱۰۸.۸ درصدی – طی سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است. این موارد شامل توزیع، تهیه، در اختیار داشتن و تولید تصاویر خشونت علیه کودکان و نوجوانان است.

بر اساس این گزارش، موارد شناخته شده سوء استفاده جنسی از کودکان در سال گذشته با ۶.۳ درصد افزایش به بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ مورد رسیده است. این ارقام تنها بخشی از مواردی را پوشش می دهد که پلیس از آن مطلع است و انتظار می‌رود ارقام واقعی بسیار بیشتر باشد.

به گزارش ژاپن تودی، مقامات آلمان تخمین می زنند که در هر کلاس درس دست‌کم یک تا دو دانش آموز تحت تاثیر خشونت و تعرض قرار می گیرند. همچنین افراد بیشتری نسبت به گذشته موارد مشکوک به کودک آزاری را گزارش می کنند.