افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی مرتبط با زنان، راه حلی برای رفع برخی دغدغه‌های زنان

به گزارش جهان بانو زهره‌سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با افزایش ظرفیت رشته های پزشکی مرتبط با زنان و زایمان اظهار کرد: به لطف خداوند پس از انقلاب اسلامی در رشته‌های پزشکی و به خصوص رشته های مرتبط با زنان و زایمان، نیروهای کارآمد و شایسته ای از میان خود بانوان […]

افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی مرتبط با زنان، راه حلی برای رفع برخی دغدغه‌های زنان

به گزارش جهان بانو زهره‌سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با افزایش ظرفیت رشته های پزشکی مرتبط با زنان و زایمان اظهار کرد: به لطف خداوند پس از انقلاب اسلامی در رشته‌های پزشکی و به خصوص رشته های مرتبط با زنان و زایمان، نیروهای کارآمد و شایسته ای از میان خود بانوان تربیت کرده ایم. اگر هم کمبودی در این زمینه وجود دارد، لازم است که با افزایش ظرفیت پزشک زنان در این حوزه این کونه مشکلات را بر طرف کنیم و کمبودها در این حوزه جبران شود.

وی اضافه کرد: البته باید گفت که در حال حاضر شهرستان‌های بسیاری وجود دارند که این کمبود در آن ها مشاهده نمی‌شود. با این وجود اگر استثنائی هم وجود دارد، بنا به درخواستی که گروه‌های مختلف مردمی داشته‌اند، ما نیازی به حضور پزشک آقا در حوزه های مرتبط با بانوان نداریم و لازم است که از این مسأله جلوگیری شود.

لاجوردی خاطر نشان کرد:‌ ما در مجلس شورای اسلامی با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بانوان ما از این امنیت خاطر برخوردار باشند که در حوزه بانوان پزشک زنان آنها را ویزیت خواهد کرد و به درمان آنان خواهد پرداخت.

منبع: فارس