افتخارآفرینی دختران نوجوان در مسابقات وزنه برداری/ایستادن در رده سوم جهان

به گزارش جهان بانو، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان برای دختران نوجوان از ۱۲ تا ۲۰ مهرماه در شهر جده عربستان برگزار شد.  در این رقابت ها، تیم ایران برای نخستین بار در عرصه بین المللی حضور پیدا کرد و توانست با کسب دو مدال برنز، دو نقره و مجموع ۳۹۳ امتیاز، در رده سوم جهان […]

دختران نوجوان کشورمان در مسابقات وزنه برداری در جایگاه سوم جهان ایستادند

به گزارش جهان بانو، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان برای دختران نوجوان از ۱۲ تا ۲۰ مهرماه در شهر جده عربستان برگزار شد.  در این رقابت ها، تیم ایران برای نخستین بار در عرصه بین المللی حضور پیدا کرد و توانست با کسب دو مدال برنز، دو نقره و مجموع ۳۹۳ امتیاز، در رده سوم جهان قرار گیرد.

غزاله حسینی نخستین مدال آور کشورمان بود که با کسب مدال برنز در حرکت دو ضرب دسته ۵۹ کیلوگرم، توانست اولین مدال را برای کاروان بانوان ایران به ارمغان آورد.

دیگر ملی پوش کشورمان، یکتا جمالی نیز روز دوشنبه ۱۹ مهرماه موفق به کسب سه مدال شد. وی در بهترین حرکت یک ضرب خود با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید. همچنین این وزنه بردار، مدال نقره خود را با مهار وزنه ۱۱۵ کیلوگرم مسجل کرد و با مجموع ۲۰۵ کیلوگرم، بر سکوی دومی جهان ایستاد و مدال نقره دیگری را از آن خود کرد.

با توجه به تلاش های ملی پوشان اعزامی کشورمان به جده، آن ها توانستند در رده سوم جهان قرار بگیرند. آمریکا و روسیه هم اول و دوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر