اغلب مشتریان سایت های همسریابی مردان متاهل و بی قید و بند نسبت به تعهدات خود هستند

به گزارش جهان بانو، یک دختر جوان با مراجعه به پلیس انتظامی تهران درارتباط با اغفال شدن خود توسط یک مرد در سایت همسریابی به ارائه توضیحاتی پرداخت و طرح شکایت کرد. این دختر جوان در شکایت خود به پلیس تهران بیان کرد: یکی از دوستانم پیشنهاد کرد که در این سایت همسریابی عضو شوم. […]

اغلب مشتریان سایت های همسریابی مردان متاهل و بی قید و بند نسبت به تعهدات خود هستند

به گزارش جهان بانو، یک دختر جوان با مراجعه به پلیس انتظامی تهران درارتباط با اغفال شدن خود توسط یک مرد در سایت همسریابی به ارائه توضیحاتی پرداخت و طرح شکایت کرد. این دختر جوان در شکایت خود به پلیس تهران بیان کرد: یکی از دوستانم پیشنهاد کرد که در این سایت همسریابی عضو شوم. چند روز بیشتر از ساخت پروفایلم نگذشته بود که یکی از اعضای سایت به نام نادر تمایلش را برای آشنایی بیشتر با من اعلام کرد و پس از اینکه اطلاعات اولیه مورد پذیرش دو طرف قرار گرفت، قبول کردم که در یک مکان عمومی وی را از نزدیک ملاقات کنم.

سرگرد سمانه مهربانی، کارشناس آموزش همگانی پلیس تهران بزرگ، در ارتباط با این پرونده عنوان کرد: سایت‌های همسریابی تنها به منزله یک مسیر به منظور آشنایی بیشتر هستند و به هیچ عنوان تأییدکننده سلامت افرادی که در آن حضور دارند، نیستند. لازم است که به این نکته توجه کرد که پیش از ارتباط نزدیک‌تر با فرد مورد نظر در همان شروع آشنایی به راستی‌آزمایی همه اطلاعات ارائه‌شده در واقعیت بپردازید.

مهربانی افزود: اگر تصمیم گرفتید که برای ملاقات با افراد غریبه اقدام کنید، لازم است که خانواده خود را در جریان قرار دهید. هرگز به تعیین کردن قرارهای ملاقات با چنین افرادی در محیط‌های شخصی اقدام نکنید. اگر با تهدید‌های افراد سوءاستفاده‌گر رو به رو شدید به هیچ عنوان به چرخه باطل باج‌دهی وارد نشوید، چرا که نه تنها مشکلات شما را حل نمی کند، بلکه به پیچیدگی مشکل ایجادشده اضافه می‌کند.

کارشناس آموزش همگانی پلیس تهران بزرگ ضمن توصیه به خانواده‌ها تصریح کرد: در فضای پر از آسیب و خطر جامعه به‌عنوان همسر، پدر و برادر، پشتیبان و حامی دیگر اعضای خانواده باشید تا در صورت رخ دادن هرگونه مشکلی بتوانند به جای ترس از قضاوت، از مهربانی و حمایت شما برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که طبق برخی از گزارش های میدانی مشتریان سایت های همسریابی اکثرا مردان متاهلی هستند که با هدف خوش گذرانی های زودگذر در سایت هایی این چنینی اقدام به عضویت می کنند.

منبع: آسیانیوز