اختصاص فضای بیشتر برای فعالیت های اجتماعی زنان در کانادا

امکانات بیشتری در اختیار شورای زنان شهری کانادا قرار گرفت یک فضای اجتماعی جدید در لابرادور غرب در اختیار شورای زنان این شهر گذاشته می شود تا این مکان برای افراد و گروه های مختلف اجتماعی، محلی برای جمع آوری کمک و حمایت از همدیگر باشد. میشلین گری، مدیر اجرایی این شورا ، که این […]

امکانات بیشتری در اختیار شورای زنان شهری کانادا قرار گرفت

یک فضای اجتماعی جدید در لابرادور غرب در اختیار شورای زنان این شهر گذاشته می شود تا این مکان برای افراد و گروه های مختلف اجتماعی، محلی برای جمع آوری کمک و حمایت از همدیگر باشد. میشلین گری، مدیر اجرایی این شورا ، که این فضای جدید را روز چهارشنبه افتتاح کرد، گفت: «در دسترس داشتن چنین فضای فراگیر و آزادی جهت انجام فعالیت های مختلف برای گروه هایی مثل گروه ما، ضروری است».

او اظهار کرد: «من خیلی خوشحالم. این چیزی است که از ابتدای شروع کارم آرزوی آن را داشتم. شکستن موانع پیش پای زنان یا افرادی که نیاز فوری به حمایت دارند، کار بسیار دشوار و مهمی است. و هر چه موانع بیشتری را بشکنیم، برابری بیشتری در جوامع خود خواهیم داشت».

این فضا میزبان برنامه ‌ها و نشست های مختلف شورا، رویدادهای آگاهی‌رسانی در مورد خشونت علیه زنان، گروه نوازندگی نوجوانان محلی، کلاس‌های هنردرمانی، گروه‌های حمایت از سالمندان و موارد دیگر خواهد بود.

گری گفت: «فضای کاری ما ازپنج سال پیش در حال رشد بوده است. و وقتی ساختمان کنار دفتر شورا آزاد شد، برنامه های ما کم کم نتیجه گرفت. برای به دست آوردن این مکان، شورا ۶۵۰۰۰ دلار مورد نیاز را از طریق اجتماعات و مشاغل محلی مختلف جمع آوری کرد، همچنین کمک مالی ۲۵۰۰۰ دلاری از شرکت ریو تینتو و حدود ۳۸۰۰۰ دلار از بنیاد جوامع بومی اولنووگ جهت پوشش اجاره ی دوسال، تامین شد».

پین، هنرمند سابق تتو، می‌گوید: «پس از سال‌ها مبارزه با اعتیاد، چهار ماه  است که سمت مواد مخدر نرفته ام و بنا دارم تجربیات خود در مورد اینکه چگونه هنر درمانی در این مجموعه به من کمک کرده است را ، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارم».