احتمال ادامه حضور کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در لیگ برتر ایران

به گزارش جهان بانو نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان پس از فعل و انفعالات بسیاری که در ارتباط با لژیونر شدنش رخ داد، در لیگ برتر ایران آغاز به کار کرد. این کاپیتان ۳۶ سال دارد و بسیار باتجربه است. وی یکی از بازیکنانی بود که قرار بود به زودی برای بازی به […]

احتمال ادامه حضور کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در لیگ برتر ایران

به گزارش جهان بانو نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان پس از فعل و انفعالات بسیاری که در ارتباط با لژیونر شدنش رخ داد، در لیگ برتر ایران آغاز به کار کرد.

این کاپیتان ۳۶ سال دارد و بسیار باتجربه است. وی یکی از بازیکنانی بود که قرار بود به زودی برای بازی به لیگ فوتسال زنان کویت بپیوندد و مانند سال گذشته قصد داشت در تیم الفتات به فعالیت بپردازد. توافقات لازم بین الفتاتی‌ها و غلامی صورت گرفته بود، اما برای این بازیکن فوتسال ویزا صادر نشد و در نتیجه توافقاتی که انجام شده بود، نا‌تمام ماند و سبب شد تا این بازیکن برجسته فوتسال بانوان ایران نتواند دیگر بار تجربه بازی در لیگ کویت را به دست بیاورد.

 با وجود اینکه کماکان رایزنی‌ها برای صدور ویزا در جریان است غلامی تصمیم گرفت به منظور دور نماندن از شرایط بازی ها و رقابت ها، در لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان کار خود را شروع کند و به همین خاطر به تیم پیکان پیوست و در همان آغاز کار در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول پیکانی‌ها در برابر نصر فردیس توسط نیلوفر اردلان به کار گرفته شد.

این بازیکن فوتسال بانوان که از تجربه بسیار خوبی برخوردار است، با استفاده از تجربه های خود در فاز دفاعی به نصری‌ها اجازه نداد تا موقعیت‌سازی کنند و بازی خوب وی خودروسازان را در این مصاف به پیروزی رساند. نسیمه غلامی که همواره پیراهن شماره ۱۰ را به تن می‌کند، در تیم پیکان پیراهن شماره ۱۵ را به تن کرده و امید دارد که این فصل برجسته و درخشان باشد؛ همراه با به دست آوردن جام قهرمانی در پیکان. با این وجود ممکن است که در صورت تایید روادید وی، این بازیکن فوتسال به صورت قرضی حضور در لیگ فوتسال بانوان کویت را تجربه کند.

منبع: ورزش سه