اجلاس زنان بازرگان کشور به میزبانی مشهد برگزار می شود

کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد در تدارک برگزاری اجلاس زنان بازرگان کشور در مشهد است. به گزارش جهان بانو، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با هدف معرفی ظرفیت های عظیم اقتصادی کلانشهر مشهد به بانوان بازرگان و جذب سرمایه گذاری در زمینه اشتغالزایی بانوان، طرح اجلاسیه زنان بازرگان […]

کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد در تدارک برگزاری اجلاس زنان بازرگان کشور در مشهد است.

به گزارش جهان بانو، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با هدف معرفی ظرفیت های عظیم اقتصادی کلانشهر مشهد به بانوان بازرگان و جذب سرمایه گذاری در زمینه اشتغالزایی بانوان، طرح اجلاسیه زنان بازرگان کشور در مشهد پیگیری می شود.

خانم فاطمه سلیمی که امروز در جلسه کمیسیون خانواده سخن می گفت، اظهار داشت: این اجلاس همچنین زمینه ساز همایش بین المللی بانوان فعال اقتصادی جهان اسلام در مشهد خواهد بود.

سلیمی از معاون اقتصادی شهردار خواست: طرح های این معاونت در اختیار زنان بازرگان قرار داده شود و از ظرفیت زنان بازرگان برای سرمایه گذاری استفاده شود.

رییس کمیسیون خانواده بر ضرورت  حضور زنان در محافل تصمیم ساز تاکید کرد و افزود: قطعا کانون زنان بازرگان در این زمینه می تواند مطلوب تر از سایر تشکلهای بانوان اقدام نماید.

وی همچنین با اشاره به کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای کاریابی زنان حاشیه شهر گفت: این وام باید در اختیار کارآفرینانی که زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار را فراهم می کنند، نیز قرار گیرد.

خانم سلیمی همچنین بیان کرد: دوچرخه سواری در پارک های ویژه بانوان باید برای بانوان مشهدی رایگان شود و پیگیر تصویب این موضوع در شورای اسلامی شهر هستیم.

در این جلسه معاونان فرهنگی و اقتصادی شهرداری مشهد، عضو هیات مدیره کانون زنان بازرگان خراسان رضوی و تعدادی دیگر از مسئولان و فعالان حوزه زنان و خانواده به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.