آغاز اجرای طرح ملی «ردا» با مشارکت ۳۵۰۰ دختر کنش‌گر اجتماعی

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور از آغاز طرح ملی روایت دختر ایرانی تحت عنوان «ردا» از استان بوشهر خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح با مشارکت ۳ هزار و ۵۰۰ دختر کنش‌گر اجتماعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

زینب اختری ظهر امروز در آیین اجرایی شدن طرح ملی روایت دختر ایرانی تحت عنوان «ردا» با حضور ۱۴۰ نفر از دختران نوجوان استان بوشهر با اشاره به نقش دختران در فعالیت‌های مختلف جامعه، اظهار داشت: دختر ایرانی در همه دوره‌ها راویان سرنوشت ساز بوده‌اند و بهترین قصه را از زبان مادر خود شنیده‌اند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان با بیان اینکه دختران در جامعه نقش ارزنده‌ای دارند گفت: در عرصه جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمن، دختران می‌توانند به عنوان افسران جنگ نرم در جامعه محسوب شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور از آغاز طرح ملی روایت دختر ایرانی تحت عنوان ردا از استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح ردا در فاز نخست برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از دختران کنشگر اجتماعی اجرا و برگزار می‌شود.

اجرایی شدن طرح ملی روایت دختر ایرانی (ردا)  در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم در جمع ۱۴۰ نفر از دختران نوجوان استان بوشهر نقش دختران در روایت دستاوردهای انقلاب را مهم دانست و تصریح کرد: دختران ایران اسلامی باید به‌عنوان راویان اصلی دستاوردهای دولت ارزشی و انقلابی و سبب افزایش روحیه امیدآفرینی در بین مردم باشند.

اکبر پورات دختران ایران را به‌عنوان سرمایه‌های مهم جامعه اسلامی نام برد و گفت: دختران با فعالیت در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی جامعه اثرگذار هستند.

وی دختران ایران زمین را به‌‌عنوان مادران آینده کانون انتقال مفاهیم به نسل‌های بعد اعلام و خاطر نشان کرد: رویکرد دولت انقلابی سیزدهم جایگاه بخشیدن به بانوان توانمند و انقلابی استان برای انتصاب در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مبتنی بر ظرفیت‌های استان است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح ملی روایت دختر ایرانی (ردا) در شهرستان عسلویه با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از دختران نوجوان این استان برگزار شده است اظهار کرد: هدف قرار دادن هویت ملی والا زن مسلمان ایرانی و خدشه‌دار کردن آن به‌ عنوان یکی از اهداف دشمن به‌شمار می‌رود.

پورات افزود : زمانی یک روایت برای قشر نوجوان جذابیت دارد که این روایت از زبان خود فرد بیان شود.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی در عرصه‌های مختلف پیشرفت و روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

تسنیم